Kjapp og trygg hosting for Wordpress

25 kr. for annonsering på Glabladet!

Sindre

Medlem
Heisann!

En stund siden jeg har postet her nå, men tenkte jeg kunne informere om de sinnsykt billige prisene for annonsering på Glabladet akkurat nå. For kun 25,- kr. i uken kan du nå få en hvilken som helst banner på Glabladet - og du kan bestille for så mange uker du vil.

Men vær rask, her er det førstemann til mølla-prinsippet som gjelder. Så snart en annonsestørrelse er utsolgt vil jeg doble prisen opp til kr. 50,-. Spent på å se hvordan dette fungerer, og ser på dette som en vinn-vinn-situasjon for begge parter. :)

For mer informasjon, les mitt siste blogginnlegg om dette, og sjekk ut annonsesiden.

Mvh
Sindre

Edit: Første banner (468x60px) allerede utsolgt.. Vær rask, folkens. :)
 

Sindre

Medlem
Hei igjen folkens,

Responsen tok helt av.. 468x60 er ikke lenger tilgjengelig for øyeblikket, men det er mulig å stå på venteliste. Husk at prisen vil være kr. 50 på disse nå, ettersom de er utsolgt.

Ellers er også 180x500 samt 160x600 reservert, og dermed bare 1 skyskraperplass igjen. Dette kan forandre seg fort. Gode plasser som fortsatt er ledig, er 5stk 180x150 og 3stk 120x120/60. I tillegg er frontbanneren på forsiden ledig.

Flott om dere som har bestilt er rask med å sende over materialet, sånn at jeg får dette inn i system raskt.
Send materiale på mail: sindre [at] glabladet.no
 
Sist redigert:

tulling99

Medlem
Er tekstlinker nofollow? Får jeg noe "serp"-hjelp av å bestille en slik i forhold til å bestille banner?
 

Sindre

Medlem
Er tekstlinker nofollow? Får jeg noe "serp"-hjelp av å bestille en slik i forhold til å bestille banner?

Nope, det er no nofollow på mine linker :)

PS. Tror ikke jeg kan godta flere bestillinger på lenger enn ut året for 25,- i uken nå. Noen har allerede reservert bannere for et halvt år, noe jeg faktisk taper litt på, i forhold til mulighet for nye annonsører. Dette er fullt og helt min feil, skulle ha tenkt litt bedre gjennom dette punktet.

Dette vil ikke få innvirkning på de som allerede har bestilt.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Det er nok bedre å selge for 25,- enn å ikke selge i det hele tatt. Egentlig blir jo dette en slags "test-periode" for annonsøren, så da kan det hende du kan få bedre priser fra annonsørene etterhvert, hvis annonsørene ser at annonseringen er verdt det de betaler.

Ville satset knallhardt på re-salg hvis jeg var deg. Til en litt høyere pris selvsagt:)
 
Topp