Kjapp og trygg hosting for Wordpress

3-d secure på nettbutikk, hvordan unngå dette ?

Bjørn Andersen

Webmaster
Vu benytter DIBS og visa betaling på vår nettbutikk, og alle våre kunder må gå gjennom 3d secure for å utføre ett kjøp som jeg synes er veldig tungvint. Norge ligger jo veldig framme på sikkerhet slik jeg har forstått det, og 3d secure er vel ett krav her. jeg tenker kanskje det er en ide å benytte en utenlandsk biller istedenfor, da kravene er ofte lavere i utlandet. Noen som har noe erfaring med dette ?
 

Kassimaja

Geocacher
3D secure er noe hærk, i alle fall hvis du driver i et marked med lite svindel. Bruk Paypal, der slipper du 3D secure og slipper fall i konverteringer
 

Daniel

q(O_o)p
kommer an på hva slags innløser du har, DIBS har flere. Ta kontakt med de og forklar problemstillingen, men vær klar over at provisjon til innløser ofte er høyere uten 3D-secure :)
 

Kassimaja

Geocacher
Jeg har gått runden med alle innløserne uten å møte spesiell vellvilje. Kostnaden ville uansett ha blitt så dyr at Paypal mer eller mindre ville virket gratis. Jeg har en butikk med DIBS og en med Paypal for øyeblikket. Spørsmålet jeg stiller meg er når jeg skal gi opp DIBS og kun satse på Paypal.
 

neXon

Medlem
Jeg kjører paypal på mine 12 nettbutikker. Fungerer utmerket :D
Dibs/Teller kuttet jeg ut for lenge siden
 

Bjørn Andersen

Webmaster
Update: Har funnet flere som ikke benytter 3dsecure men dette er utenlandske billers, og tar høye prosenter, skal si ifra om finner en med 2-3 %
 
Topp