Kjapp og trygg hosting for Wordpress

3 Kjappe spørsmål

Kai El Grande

JegBleMobbet.com
Heisann, har tre spørsmål jeg håper dere kjapt kan svare på.


1,

Må angrerett skjema vedlegges eller holder dette at det befinner seg på nettsiden?

2,

Hvis dette må vedlegges, har dere en nettbutikk løsning hvor jeg kan enkelt legge med PDF i ordrebekreftelsen?


3,

Hvilket system syns dere er det beste? Har før lekt med Opencart og ble veldig fornøyd med dette, men finnes det noe enklere? Helst norsk, kan gjerne oversette det selv hvis det ikke er til for mye bry. Kravene mine er at Paymill evnt Stripe må kunne legges inn, og gjerne ha mulighet for forskjellige betalingløsninger.


Belønning gis i kaker, godteri, og salte pinner.
 

Dag Frogner

Supermedlem
1. Vedlegges

2. Tipper de fleste tilbyr dette.

3. Hva som er best kommer ann på mange ting. Har selv lekt med WooCommerce og liker det godt. Men det har jo sikkert sammenheng med at jeg kjenner godt til Wordpress fra før, som WC er en tilleggsfunksjon til.

Skal du ha en adresse på melding slik at du får sendt kaken? Jeg liker ostekake best.
 

KIA

Medlem
Jeg bruker også OpenCart. Er frnøyd med det, men default versjon trenger en god del extenstions og plugins, og må kunne litt PHP, HTML/CSS.

Tror ikke at angrerett skjema må vedlegges. Det er nok hvis skjema er elektronisk i nettbutikken. OpenCart har et egent skjema på det.

PayPal er inkludert i default versjon. Det fins noen plugins for Paymill og Stripe.
 

ptomter

Medlem
Alle mine kunder som har nettbutikk gjennom meg (Magento) sender ferdiggenerert angrerettskjema på e-post som pdf. i tilegg til ordrebekreftelsen og faktura. Noen av disse legger det også ved manuelt ved utsendelse av pakker. Det ligger også på kundesider og kjøpsinformasjon i tillegg i nettbutikken.
 
Topp