Kjapp og trygg hosting for Wordpress

365publish

Liandrian

Medlem
Heisann folkens!

Nå er det lenge siden jeg har vært aktiv her da jeg hadde et behov for litt oppdrag i forhold til skriving.

Men jeg tenkte å lufte for folket min arbeidsplass nå og om noen har behov for litt hjelp angående publisering/markedskommunikasjon?

365publish er:
Vi har mange eksempler på bedrifter som ikke visste hva som hadde nyhetsverdi hos seg selv. Terskelen for hva en bedriftsleder/markedssjef kan skrive om sin egen bedrift i Norge er så høy at når vi da begynner samarbeidet med en bedrift så får vi øye på to-tre veldig viktige pressemeldinger allerede i løpet av første samtale.

Kort fortalt så gjør verktøyet vårt følgende:

- Nyhetsbrev per mail - Alle kontakter har fått tilsendt innholdet per e-post som et nyhetsbrev.
-Oppdatere sosiale medier - Utvalgte sosiale medier er oppdatert med et nytt innlegg.
-Oppdatere hjemmeside - Innholdet er tungt optimalisert i Google og innholdet er publisert på egen webside via widget/nyhetsfeed.
-Pressemelding- Våre interne samarbeidspartnere i ALLE medieredaksjoner i hele Norge har mottatt innholdet deres.
Her pinpointer vi den enkelte avdeling/journalist som skriver om det gitte temaet.
F.eks så velger man "bil og motor" som kategori så sorterer verktøyet slik at du treffer den ene journalisten eller avdelingen som skriver om "bil og motor".
 
Topp