Kjapp og trygg hosting for Wordpress

3di.no

Kromadelic

New Member
Jeg har ikke mye erfaring med å lage websider, men trenger en side for å reklamere for mine tjenester.

Dette er mit tredje forsøk på å lage en nettside, så det er garantert mye som kan fikses?

3di.no Forside
 
I MSIE får bilder med link en tykk blå ramme. Bør fjernes.

Korrekturles, korrekturles, korrekturles.

Og du kan godt legge ut besøks-/sneglepostadresse på kontaktsiden, pluss firmanavnet ditt og gjerne et organisasjonsnummer også. Sånt er iallefall langt mer interessant enn alderen din, som du av en eller annen grunn har klart å legge ut.
 

Viktor4u

New Member
Vurder å bruke noen som kan lage sidene for deg, og bruk tiden din til det du tydeligvis kan, som er 3D Illustrasjon.

Kansje noen kan "bytte-jobbe" du lager 3d ILL og noen lager WEB sider

Men ellers synes jeg fragevalget er litt "sært"

Tekst i footer må sentrese i høyden

Hva med annen font, litt fetere tekst

MVH

Viktor4u
 

eightworx

Art Director
uten å ha lest for mye igjennom hva andre har skrevet til deg her så ville jeg ha ordnet disse tignene:

Avrundingen på headeren er ugjevn på samme måte som logoen er pixlete, dette står ikke i stil til den relativt myke bakgrunnen du har valgt. Det er en stil hvor du kan kombinere dette men du har ikke helt lykkes med dette.

Skille menyen litt ifra header. Akkurat nå kan de se ut som 3 punkt du holder på med og iconene skiller seg ikke mye ut ifra bakgrunnen. Legge en hvit eller lysere border rundt headeren vil gjøre den langt lettere å se. Du har også en midtstillt meny men sidestillt tekst, typografi sett er dette ikke helt riktig. Dette gjelder også logo...

Padding, padding! Hvis du ser på Headingene dine over vær boks, burde du ha ihvertfall 3\5px padding, akkurat nå er den klint inntil teksten. Dette vil gjøre det penere og ikke minst mer oversiktlig. Gjør du det samme på teksten under vil alt stå på linje også slik typografien er riktig.

ellers vil jeg si at siden er lys og fin, fargevalget er noe spesielt men regner med det gjenspeiler deg på en eller annen måte siden du har valgt den\liker den fargen. Du formiddler bildene dine bra, kvaliteten på 3D arbeidet ditt er bra du har virkelig noe å gjøre innenfor bygg bransjen, jeg er møkk lei av og fargelegge tusj tegninger ifra 60+ generasjonen som ikke slipper inn CAD...


Lykke til!
 

Kromadelic

New Member
Takker for veldig bra tilbakemeldinger.

Nettside utvikling er ikke akurat min jobb nei, så å få en person som faktisk kan det hadde nok vert en god ide.

Skal gå igjennom det dere har sakt =)
 

Kromadelic

New Member
Da er mye av arbeide ferdig.

Fargene er noe jeg valgte uten noen spesiel grund, er det noen som har et godt råd rundt farge valg?
 

Grooo

Medlem
Hva med å endre bittelitt i starten?

Du lurer kanskje på hva 3di (3-dimensjonal illustrasjon) er?
La oss si du har tegnet ferdig et hus med plantegning, men ønsker å vise fram ditt produkt i realistiske bilder.
Du lurer kanskje på hva 3di er?
3di står for 3-dimensjonal illustrasjon. La oss si du har tegnet ferdig et hus med plantegning, og ønsker å vise fram ditt produkt i realistiske bilder.


Og så synes jeg du skulle fått ett av bildene lenger opp, på min laptop ser jeg kun tekst før jeg scroller nedover, kjedelig :(
 
Topp