Kjapp og trygg hosting for Wordpress

3in7/GDI Affiliate

Jashop

New Member
Hei, kom over denne siden på nett og datt over et program som handler om å kjøpe et .ws domenenavn og få andre til å gjøre det samme og tjene penger på det. Har googlet firmaet Global Domain International og ikke funnet noe negativt om selskapet til nå. Har kjøpt meg et domenenavn og lagt til en liten video presentasjon på 3in7/GDI konseptet. Noen kommentarer!?
Siden finner dere på www.FreeCardNorway.com
 

picxx

Well-Known Member
GDI er nok ingen scam. Det er et firma som selger domenenavn via MLM metoden. Nå er vel .ws (western samoa) domener ganske verdiløse for de som driver seriøst med web, men for "peder nilsen" som skal slenge opp en webside om seg og hunden er det sikkert greitt nok.
Det er jo ikke så mange plasser man får et ok webhotell + eget domene for under $120 i året da.

Ang. siden din ville jeg kanskje brukt litt mere tid på den om det er noe du ønsker å tjene penger på. Ta deg en tur til clickbank.com og se hvordan andre MLM'ere setter opp sidene sine. Mange idèer å hente der.

Lykke til med MLM bizznissen. :)
 

Jashop

New Member
Takk for raskt svar. Har vert inne på tanken og legge inn tekst og slik på siden men var litt usikker. Ville ha fokuset på videoen som ligger på www.FreeCardNorway.com MEN tok ditt gode råd på strak arm og la inn noe mer tekst og bilde:)

Tror nok de fleste som kjøper et .ws domenenavn gjør det for å tjene penger på en genial ide som de fleste kan bli med på for en 10USD i mnd. Alt som trengs er å finne 5 stk på 1 downline og bygge videre nedover. Det blir en 4-5000USD i mnd. Selvfølgelig kan du legge 10 på 1 downline vist du vill men jeg tror en 20.000+NOK i mnd er nok i første omgang.

Er veldig fersk i MLM men lerer noe hver dag..

Har også en side som heter 10000eBooks4u.com - Thousands of eBooks and Work From Home Income Opportunities. og fra den siden selger jeg produktene fra clickbank.com ... Er litt greiere å selge et produkt fra ClickBank for der selger du med en fortjeneste fra 50%-75%. :)
 
Topp