Kjapp og trygg hosting for Wordpress

5 .no domener og 1 .com domene vurderes solgt

tavarish

Medlem
Ryddet opp litt i domenene mine nå og fant noen som jeg vurderer å selge da jeg enten ikke har tid til å bygge noe på de nå, eller tid til å videreutvikle det ene. Domenene som vurderes solgt er:

eguider.no - tanken var å legge elektrinske guider på dette domenet. det er tomt og er registrert i 2008.

melbourne.no - tanken var å lage en guide for melbourne i australia, da det er norske studenter som studerer der eller vurderer å studere der. det er tomt og er registrert i 2008.

asianytt.no - tanken var å legge nyheter fra asia på dette domenet. det er tomt og registrert i 2008.

thaiferie.no - mange reiser på ferie til thailand, her var tanken en reiseguide med hotellbooking også videre. Det er tomt og er registrert i 2008.

kuala-lumpur.no - mange nordmenn reiser innom denne byen en eller annen gang, tanken var en reiseguide da mange reiser dit men de fleste vet lite om byen. Det er tomt og er registrert i 2008.

journey***.com - dette domenet er det innhold på. det ble registrert i 2004 og planen var å legge opp reisebilder som jeg selv hadde tatt. løsningen som ligger oppe nå er en gratisløsning som fungerer godt, men det har ikke alltid blitt oppgradert når det skulle så har vært mye nedetid grunnet ulike mySQL servere med mere. Selges i tilfelle som det er (bilder tas bort - de er altfor små da de ble lagt opp i 2004 når Internett var litt langsommere for de fleste av oss).

Alle domenene vurderes solgt til høystbydende, eventuelle bud eller spørsmål kan sendes på PM.
 
Sist redigert av en moderator:

Anders

Medlem
Nettstedet på journey***.com inneholder elementer fra nettstedet 78.110.175.21, som ser ut til å være vert for skadelig programvare – programvare som kan skade datamaskinen eller operere på annen måte uten ditt samtykke. Bare det å besøke et nettsted med skadelig programvare kan infisere datamaskinen.
 
Sist redigert av en moderator:

Christian

Medlem
Hehe, Avg hos meg var heller ikke noen fan av journey***.com
 
Sist redigert av en moderator:

tavarish

Medlem
Nettstedet på journey***.com inneholder elementer fra nettstedet 78.110.175.21, som ser ut til å være vert for skadelig programvare – programvare som kan skade datamaskinen eller operere på annen måte uten ditt samtykke. Bare det å besøke et nettsted med skadelig programvare kan infisere datamaskinen.

Jeg testet det med McAfee SiteAdvisor (McAfee SiteAdvisor - er et felt der man kan sjekke sin nettside gjennom) og det fant ingen betydelige problemer. Men jeg skal teste litt for å se hva deres programmer muligens reagerer på.

Beklager dette.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp