Kjapp og trygg hosting for Wordpress

5 tips til en raskere WooCommerse webshop

Msites Ltd

Livsnyter
Tenkte det etterhvert er mange som driver nettbutikker med WP og WooCommerce, så en link til en artikkel om en installasjon som takler over 100.000 produkter i nettbutikken tror jeg ville være interessant for mange.

Artikkelen er på dansk, men tror mange allikevel vil klare å overleve og forstå språket.

Her er link til artikkelen som gir deg 5 tips til en raskere nettbutikk.

Artikkelen forteller litt om typer lagring du bør/kan velge, noen plugin du bør velge og noe for litt viderekommende angående endring av databasestruktur og koding.

Håper det er til nytte for noen av dere!
 

Msites Ltd

Livsnyter
God intensjon Msites, men en ganske tynn artikkel. Bare en reklame/linkbygger for meebox egentlig.

Ja, å minimere størrelsen på database er bra, men hovedløsningen er "vi har udskiftet store dele af koden i Woocommerce med vores egen kode". Det er ikke et valg de fleste småbutikker kan gjøre.

Det er ikke en 10.000 ords artikkel, men allikevel en god start for de som ikke er mest bevandret. Og, et godt utgangspunkt for å søke videre på disse løsningene.

Når man kommer til stadiet å endre kode, så er jo dette myntet på de som begynner å vokse seg så store at de har litt mer enn 100 artikler i sin webshop. Og, som jeg skriver er dette for de litt mer viderekommende. Nå er det vel også antall spørringer til databasen som er det vesentlige å redusere med endret kode.

Det er 5 punkter der @Tonny Kluften - hvilken som helst av den kan bli hovedløsningen for hvem som helst av WF-leserne ;)

Jeg mener artikkelen er fornuftig, til hjelp og har substans nok til at den kan være nyttig for folket på WF. Ellers hadde jeg ikke postet den.
 
Topp