Kjapp og trygg hosting for Wordpress

50 laken i måneden på blogging

peterandrej

pensjonert moderator
moteblogging blir en stor og inntektsgivende greie i 2008/2009. Synd jeg er så lite interessert i emnet. Har (og nå er jeg ærlig) ikke kjøpt et eneste klesplagg til meg selv på over tre år.. Det er jo noe med at når man kommer over 20 år så slutter kroppen å vokse og sånn. Trenger jo strengt tatt ikke noe nytt..

Men sokker har jeg da kjøpt.
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
det er det jeg har til dagen da.... tssss....

ok, nok løgner:p

Det er jo vel og bra for de personene de gjelder. Men 50K i uka er jo noe avisen TROR. De har jo ingen beviser, tviler på at annonsørene og/eller bloggeren sier nøyaktig hvor mye som kommer inn på reklame.

Og om det er norske blogger som har oppimot 50K i uka så er det kraftigt overbetalt, hvertfall siden jeg ikke har sett en eneste blogg i Norge som fortjener såpass mye i uka. Ingen som leverer så bra innhold hele tiden :p
 

Msites Ltd

Livsnyter
Her er det mange misforståelser ser jeg!

For det første Peter - kroppen fortsetter å vokse etter du er 20 år.... min kropp har aldri vokst så mye utover som nå de siste 10 årene.... ;)

Og, Caper....det handler ikke nødvendigvis om det du kaller "bra innhold" - det handler om å treffe en målgruppe der de ferdes!
 

Bjrl

Medlem
Poenget med en blogg er vel ikke å tjene penger? Eller har jeg misforstått?

Jeg har i allefall latt min blogg forfalle i snart et år nå, fordi jeg er mer interessert i å tjene penger enn i å blogge om hverdagsligheter og om politikk (som var hovedtema for bloggen min).

Å tjene 50.000 i uka på nett er det mange som gjør, men å tjene det på å blogge har jeg ikke hørt om.

Mvh
Bjørn Jarle
 

Keanu

Geek
Det er jo fullt mulig å kombinere det å tjene penger og blogge. Det å monetize bloggen sin er det jo en del som gjør, men de aller fleste har så få besøk at det ikke er vits i det.

Selv har jeg to personlige blogger, helt uten noe reklame. Disse er det for det meste kjentfolk, potensielle arbeidsgivere og noen tilfeldige som leser. Derimot har jeg kommersielle blogger, som jeg skriver kun for å tjene penger. Det er jo selvsagt et definisjonsspørsmål hvor man setter grensen mellom blogg og andre typer nettsider, spesielt med kontinuerlige nyheter.
 
Topp