64 domenenavn selges billig

En tråd i 'Domene-handel' startet av Taipan, 17 Aug 2018.

1. Taipan New Member

Mange gode domenenavn selges billig da jeg ikke har kapasitet til å utvikle disse (flere kommer)
    Send bud på PM - minstepris 100,- pr. stk):

2X - solgt
    antikkogbrukt.no
    antikt.no
    auksjon247.no
    babyleker.no
    bamsefar.no
    bedriftsbladet.no
    billig-toner.no
    bokser.no
    burritos.no
    bussterminalen.no
    container-utleie.no
    dintelefon.no
    e-type.no
    enorge.no
    etterskoletid.no
    feriekompaniet.no
    gba.no - solgt
    globo.no
    goge.no
    goldentulip.no
    golfasia.no
    hifisenter.no
    idrettslag.no
    iptv.no
    kinaguiden.no
    kinaimport.no
    koden.no
    konkursutsalg.no
    landsfestival.no
    lemer.no
    mammanet.no
    mecom.no
    medusa.no
    mhoo.no
    mind-craft.no
    mississippi.no
    modellhelikopter.no
    monza.no
    netsalg.no
    netthandle.no
    norfood.no
    nosite.no
    notabenesesong.no
    omlett.no
    onlineauksjon.no
    paddle.no
    popstars.no
    reise-guiden.no
    sendhilsen.no
    skipartner.no
    spekematen.no
    telianor.no
    tera.no
    travelasia.no
    traveleurope.no
    trendstore.no - solgt
    trustbuddy.no
    tryllekunst.no
    tulips.no
    utleie-maskiner.no
    villevilla.no
    vitaminshoppen.no
    yaris.no
    yutu.no

Sist redigert: 22 Aug 2018
  2. Taipan New Member

Har også noen domener/netsted ute for salg på auksjonen.no og på finn.no

3. Taipan New Member

4. ohlala New Member

Skulle kjøpe domene av Taipan. Først fikk jeg svar at domenet ikke var solgt, så jeg skulle få det. Så var det plutselig en annen interessert, men jeg skulle få kjøpe domenet hvis han ikke hørte noe fra den andre kjøperen, så svarer ikke Taipan på meldinger lenger. Domenet har han fortsatt til salgs, og han står fortsatt som eier (2 uker etter første melding)

5. Taipan New Member

han som ga meg et bud på domene har bekreftet at han skal ha domenet, men har ennå ikke betalt. Hans bud var et samle bud på flere domener, men en forholdsvis høy snittpris, et enkelt salg av det ene domenet for 100,- kroner har derfor ikke vært spesielt prioritert fra min side, men jeg beklager selvfølgelig at jeg har glemt å gi deg tilbakemelding, men jeg har hatt mye å gjøre på jobb.

6. ohlala New Member

For min del ordna det seg. Domenet jeg skulle ha løpte ut, og jeg kjøpte det fra Domeneshop

7. spikre

spikre peterhamre.no

Jeg har samme problemet med Taipan. Han var kjapp til å sende meg faktura, men etter jeg betalte har jeg ikke klart å få kontakt med han. Svært skuffende. Fraråder andre å gjøre det samme.

8. Taipan New Member

Dette høres merkelig ut, har jeg sendt deg en faktura, som du har betalt og ikke fått levert det du skal? Da må du ta kontakt på PM, for dette er helt ukjent for meg. Har du kjøpt noe, ja så skal du selvfølgelig få det du har kjøpt.

9. Taipan New Member

Da har jeg sjekket, domene navnene du (spikre) kjøpte ble overført domeneshop konto koblet til din epost før faktura ble sendt (så her har du ikke fulgt med i timen) . Men eierskifte må du selv bestille.

10. spikre

spikre peterhamre.no

Jeg har i hvert fall kjøpt og betalt for noe du ikke har klart å levere. Fint at du no omsider svarer. Ta gjerne tak i dette og løs problemet - jeg har ikke tilgang til domenet.

11. ohlala New Member

De fleste domenenavnene Taipan selger er jo ledig for registrering, og de som er merket solgt eier han fortsatt i følge Norid.

Andreas Hatlem liker dette.
  12. spikre

spikre peterhamre.no

Efactory AS ved Tore Ellefsen (taipan) fra Arneberg markedsført via efactory.no svarte opprinnelig raskt og sendte umiddelbart faktura. Etter fakturaen var betalt har han gått under jorden. Han svarer hverken på telefon 977 31 500 eller epost kundeservice@efactory.no. Jeg har ingen tilgang til domenet som er kjøpt og betalt for. Jeg råder andre til å holde seg unna svindleren.

Han driver selskapet ved siden av sitt levebrød som kirkeverge i Grue kirke. Han er aktiv i Solør Montessoriforening og medeier i Konkursnett.no. Han er registrert med samme hjemmeadresse som Inger Johanne Mosti som han drev Active Online Technology AS sammen med tidligere.
    https://www.facebook.com/tore.ellefsen
    https://www.proff.no/rolle/tore-ellefsen/arneberg/477416/
    https://www.gulesider.no/tore+ellefsen/78818242/person
    https://www.linkedin.com/in/toreellefsen

13. rune69

rune69 Gjerrigknarken sjøl Forumleder

upload_2018-10-14_16-26-8.png

14. ohlala New Member

spikre: har det ordna seg?

Del denne siden