Kjapp og trygg hosting for Wordpress

ABC lenkestrategi

river

Medlem
Ønsker å bytte linker med andre gode nettsteder, men i såkalt ABC strategi for best mulig SEO resultat i Google.

Jeg har et nettsted, det er et bloggmagasin hvor jeg skriver artikler om aktuelle tema. Om du har en godt nettsted så kan du få din link plassert på forsiden(pluss alle sub sider) av mitt bloggmagasin. Dvs i margen til venstre. Deretter må du linke tilbake til midt andre nettsted som er en norsk datingside.

Bloggmagasin siden min er relativt ny(PR 0), men jeg har stor tro på at den vil få mye trafikk i fremtiden. Send en PM om du er interessert.
 

river

Medlem
Nei jeg mener i menyen til venstre som heter "linker".
Slik at vedkommende som har link er synlig på alle sider.

Til de som har bidratt med en artikkel er det en selvfølge at de får linker plassert i artikkelen som fører tilbake til deres nettsted.
 

gjedda63

Medlem
Pleier man ikke lage bloggen og skaffe PR før man tilbyr det du gjør? Lovnader i forkant holder ikke for min del.Det viktigste for deg er jo å få linker til datingsiden din..
 
Sist redigert:
J

Jiberish

Guest
Pleier man ikke lage bloggen og skaffe PR før man tilbyr det du gjør? Lovnader i forkant holder ikke for min del.Det viktigste for deg er jo å få linker til datingsiden din..

Finnes sikkert andre nye sider som kan tenke seg å bytte?
 
Topp