Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Abicart - noen med erfaring?

perksp

Member
Hei!

For kommende prosjekter ser jeg etter en rimelig "ferdigløsning" for nettbutikk. Ser at Abicart har kommet på banen og jeg har testet ut litt smått og jeg synes det ser greit ut i forhold til prisen man skal betale.
Supert med både Klarna og Vipps som betalingsmåte.

Er det noen her med erfaringer de vil dele? Eventuelt noen med synspunkter til løsningen?
 

Chraas

New Member
Aldri prøvd, men stiller ett par spørsmål ved rar prisfordeling når jeg nå ser på siden.

Først: Hva pokker betaler du 3000 i måneden for?
30 timer med Abicart-ekspert? (Dyr veiledning dette)
Trener for deg og dine kolleger?

De billige pakkene gir ikke nok info rundt:
Lager styring?
Produkt antall?
Ordre antall?
Gavekort?
Nyhetsbrev?
Plukklister?
E-post varsel?
Salg av digitale produkter?

Hvilke funksjoner som følger med, er enten meget begrenset, eller ikke oppført.

Om slike ting er intrigert i de minste pakkene, så er det absolutt noe å sjekke.
Men føler startpakkene her er mer begrenset en oppgitt, for å lokke deg inn.
Tviler på du får ubegrenset ordre og produkter for 100 kroner i måneden.

Håper noen her har prøvd å kan dele erfaringer. (men jeg hadde ikke turd, uten å fått svar rundt funksjonene)
 

perksp

Member
Takk for tilbakemelding. Jeg synes forsåvidt det er en bra ting at de også lar deg bygge butikken kostnadsfritt og ikke betaler noe før du "går live" om ikke jeg har misforstått helt selvfølgelig.
Men enig med deg at det kommer litt dårlig frem hva man faktisk får for pengene.
Når jeg ser på andre løsninger, så finner jeg stort sett ut at jeg må betale for "apps" som er en nødvendighet i tillegg til fast månedspris. Slikt liker jeg dårlig og hopper elegant over.
 

perksp

Member
Har kikket på Wocommerce, prestashop, opencart etc, men har et ønske om en rimelig ferdigløsning hvor jeg kan få support om nødvendig. Derfor virker Abicart som en god løsning for mitt prosjekt med en lav kost. Ønsket å undersøke om noen har erfaring med denne løsningen.
 
Topp