About - hvor finner jeg den?

Eva

Medlem
Et (sikkert teit) spørsmål fra en nybegynner :eek:

Hvor i huleste skal jeg gå hen på min wp-admin, for å skrive om meg selv; "about".?

Eva

Medlem
Ok, takk for svar. Har Fresh New-themes fra Woothemes. Øverst står det "Hjem", "About" og litt lenger borte; "Abonner", "Artikler" og "Kommentarer". Det er altså Pages...? Tonny, finner ikke filen about.txt i themes-mappen. Kan den ligge et annet sted?

Tror ikke det er about.txt du leter etter. Logg inn på wp-admin og klikk deg inn på Pages i hovedmenyen:

wordpresspages.gif

Her får du opp en oversikt over alle dine pages. Du kan velge å lage nye eller redigere det som ligger der. Når du installerer Wordpress er About-siden lagt inn som default.

Tonny Kluften

Administrator
Ok, takk for svar. Har Fresh New-themes fra Woothemes. Øverst står det "Hjem", "About" og litt lenger borte; "Abonner", "Artikler" og "Kommentarer". Det er altså Pages...? Tonny, finner ikke filen about.txt i themes-mappen. Kan den ligge et annet sted?

Det er bare noen få themes som har en slik about.txt fil. Ser at det jeg skrev kan misfortås.

Eva

Medlem
Tuuuusen takk olafmoriarty for visuell forklaring, eneste måte jeg forstår ting på!! ;)
Da er det i gang med å skrive livshistorien... :D

Tonny, synes ikke det var misvisende, theme-ene er sikkert forskjellige hva det angår.

Riktig godt nyttår til dere allesammen!

(¯`·´¯)...............。☆。*。☆。
`·.,(¯`·´¯)..........★。\|/。★
(¯`·´¯).·´(¯`·´¯)♥ Godt nyttår!♥
..` ·.·´(¯`·´¯).....★。/|\。★
...`·.,(¯`·´¯)........。☆。*。☆

Tonny Kluften

Administrator
(¯`·´¯)...............。☆。*。☆。
`·.,(¯`·´¯)..........★。\|/。★
(¯`·´¯).·´(¯`·´¯)♥ Godt nyttår!♥
..` ·.·´(¯`·´¯).....★。/|\。★