Kjapp og trygg hosting for Wordpress

AdMatch og annonsører

Adrian

New Member
Har begynt på et prosjekt der admatch passer fint inn som erstatning for bannerannonser. Men så støter eg på et par problemer som eg håper noen av dere har gode svar på.

- Er det muligheter for å stenge enkelte annonsører ute fra AdMatch uten å avslutte avtalen med de?
Ta for eksempel Lovefilm. Eg ønsker ikke at Lovefilm skal vises i AdMatch annonsene mine, men at CDON skal. Dette kan eg ikkje endre på ved å bruke kategori greiene inne i Admatch, for der er både CDON og Lovefilm i DVD kategorien.

- Noen ganger er det mer tekst i annonsene enn det er plass til, og teksten blir kuttet.

- Selv om det står på Tradedoubler sine sider at ingen produkter skal vises to ganger i samme annonse, så gjør de jo det.....

Håper noen kan gi noen gode svar på om det går an å fikse noe av dette, eller om det er Tradedoubler som må inn og gjøre noe.

Så et siste spørsmål: Hva er din erfaring med AdMatch?
 

picxx

Well-Known Member
Så et siste spørsmål: Hva er din erfaring med AdMatch?

Har desverre liten erfaring med admatch, så jeg kan ikke svare på de andre spørsmålene dine, men erfaringsmessig vil admatch ikke vise særlige relevante annonser medmindre du har veldig nisjespesifikke sider.
 

webpiken

Medlem
Det virker ikke som mange av annonsørene har utnyttet potensialet AdMatch gir. De har jo mulighet til å legge inn alle enkeltproduktene sine, men så langt jeg har sett er det ingen som har lagt ut annet enn generelle annonser?

Synd, for slik det er nå fungerer det heller dårlig synes jeg, og er på ingen måte en god erstatning for AdSense.
 
Topp