Kjapp og trygg hosting for Wordpress

AdMatch

Tonny Kluften

Administrator
Spennende, bare se hva de skriver til meg på epost :D:

TradeDoubler ma przyjemność ogłosić zbliżające się uruchomienie AdMatch - naszego nowego pionierskiego rozwiązania z dziedziny reklamy kontekstowej.

AdMatch zostanie uruchomiony w Europie 31 marca. Jest to unikalne rozwiązanie, które pozwoli na serwowanie trzech rodzajów reklam: tekstu, product feed oraz elementów graficznych. Poprzez skanowanie zawartości stron oraz ułatwianie umieszczania reklam w ramach stosownej treści strony, AdMatch pomoże w zwiększeniu efektów reklamy na Twojej stronie, poprzez podniesienie konwersji, a w konsekwencji zwiększenie Twojej prowizji!

AdMatch jest szybkim i łatwym w obsłudze narzędziem, pozwalającym na maksymalizację wyników serwisu, zastępując manualne sterowanie kreacjami. Łatwiej już być nie może.

Więcej informacji na temat AdMatch oraz korzyści płynących z zastosowania tego narzędzia dla Wydawców już 31 marca...
 

Niclas

New Member
Den fikk jeg og, men heldigvis hadde jeg 15 minutter tidligere fått følgende, og regner med at det er samme innhold da det er sendt av samme person.

Kommer snart....

Det er en glede å kunne annonsere lanseringen av AdMatch, vår nye markedsledende kontekstuelle markedsføringsløsning.

AdMatch vil bli lansert i hele Europa 31. mars og er unik i det at løsningen kan aministrere de tre annonseformatene. tekst, produkt og "display". Ved å skanne innholdet på nettsiden din og matche dette med våre annonsøres annonser i forhold til relevanse, vil konverteringsratene øke og dermed også din provisjon!

AdMatch er raskt og enkelt å ta i bruk og vil gjøre det mulig for deg å maksimere dine resultater samtidig som du slipper å velge annonser manuelt - det kan rett og slett ikke bli enklere.

Følg med for å få vite mer om fordelene med AdMatch for publishers 31. mars....
 

Anders@TD

Medlem
AdMatch är en ny modell för att visa annonser kontextuellt på webbsidan (både textannonser, banners och product feeds).
Det kommer alltså vara samma provisjonsstruktur som annonsörerna tillbyr idag (och samma annonsörer).
En nyhet är att det är enkelt att sätta upp en AdMatchannons, ett par klick, några designsettings man kan göra och sedan är systemet uppe och rullar.
Arbetsnamnet på AdMatch var Contextual adserving och finns redan nu på betastadiet för de publishers som hoppade på Beta-tåget (se Mats tråd om Betatestare för kontextuell annonsering).
 

picxx

Well-Known Member
Jeg har testet det litt, men kan ikke si jeg hopper i taket av begeistring.
En kan jo selvsagt si at det er barnesykdommer etc. i programmet, men jeg tror nok rett og slett norske TD har for få annonsører til å kunne gi en tilfredsstillende contextual annonsering. Om man har veldig nisjepregete sider kan det jo være at det virker bedre.
 
Topp