Kjapp og trygg hosting for Wordpress

AdNow native ad network [Official]

Kate_Adnow

New Member
16773995_m.jpg


Hei!

Jeg heter Kate og er representant for selskapet Adnow.com, som er en av verdensledere for innholdsmarkedsføring.

Vi driver med native-annonsering fordi den bygger merkevarekjennskap og har høye klikkrater.

Nå leter vi etter norske partnere. Vil du være en av dem? :)

Vi jobber med følgende mål:

· CPC

· CPM

· Fix per måned

Vi betaler 100% på forskudd når det gjelder CPM.

Hva vi tilbyr:

· Utbetaling hver uke via Paypal, Wire, ePayments, eller Webmoney

· Brukerstøtte på morsmål

· Høy CTR

· 100% sikre annonser som går gjennom moderasjon

· Annonsene tilpasset til hvilket som helst nettsted

Det tar bare 5 minutter å sette kode på nettstedet. Utbetalinger er hver uke med opprinnelig beløp på 20$.

Er du interessert i tilbudet eller har du noen spørsmål, skriv gjerne til meg via e-posten eller Skype: scandinavia@sales.adnow.com eller her på forumet!

Kate
 
Sist redigert:

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Det er noen tjenester/varer som det ikke er tillatt å reklamere for, på .no domener (eller domener rettet mot det norske markedet). Du skriver at alle annonser blir moderert. Hvordan ser det ut for de forskjellige land? Jeg har to domener jeg kan tenke prøve dette ut på, men har forskjellige regler å forholde meg til... dvs at dere modererer... hvordan?
Det er klart at det ikke er forbud mot å formidle ulovlige annonser; det er bare at det ikke er alltid tillatt å publisere de.
 

Kate_Adnow

New Member
Det er noen tjenester/varer som det ikke er tillatt å reklamere for, på .no domener (eller domener rettet mot det norske markedet). Du skriver at alle annonser blir moderert. Hvordan ser det ut for de forskjellige land? Jeg har to domener jeg kan tenke prøve dette ut på, men har forskjellige regler å forholde meg til... dvs at dere modererer... hvordan?
Det er klart at det ikke er forbud mot å formidle ulovlige annonser; det er bare at det ikke er alltid tillatt å publisere de.

Sjenerelt er det kvinneorientert varer vi har annonser for, ingenting av den type som kan på en eller annen måte være forbudt. I tillegg sjekker vi på forhånd hvilke regler gjelder et bestemt land, og tilpasser våre annonser til det nettstedet de skal stå på, slik at annonsene blir i samsvar med innholdet.
 
Topp