Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Adresselapper excel

kkjelles

Medlem
Hmm, vet ikke om det finnes en mal, men det må jo gå an å lage dette. Er det meningen at du skal ha 2 kolonner og 9 rader hvor hver celle inneholder teksten, eller ønsker du flere felt/ celler for hver adresselapp? Så vidt meg bekjent forandrer ikke kolonne-/ radstørrelsen seg når man fyller inn mer tekst, hverken med eller uten bruk av tabellfunksjonen.
 

Johan

Medlem
Jeg skal skrive ut en del adresselapper. Finnes det noen slags mal for excel hvor man kan fylle inn navn i tabeller hvor tabellene har en fast størrelse slik at ikke størrelsen på tabellene forandrer seg ettersom hvor mye tekst man fyller inn i dem?
Formatet er 18 lapper på et A4 ark.
Mange produsenter av adresselapper har malverktøy på nettet. Sjekk siden til produsenten og se om de har det. Har funka bra for meg
 

Britta

stoffdronning
Mange produsenter av adresselapper har malverktøy på nettet. Sjekk siden til produsenten og se om de har det. Har funka bra for meg

Trengs ikke.

Går via Word, ikke Excel.

Inn på Masseutsendelser/Etiketter/Alternativer og der finner du en liste med etikettleverandører og deres mål. (dette er veien i 2010, jeg husker dessverre ikke veien i eldre versjoner, eller jo jeg ville finne det, tror da heter det direkte etiketter og konvolutter eller noe sant).

Hilsen, Britta

PS. kom i etterkant på at du kanskje ikke ville ha like adresser, men forskjellige. Da vil jeg tro at det finnes bedre verktøy enn å gå den veien jeg snakker om.
 
Sist redigert:
Topp