Kjapp og trygg hosting for Wordpress

AdSence kanaler

Bjørn

Domenespekulant
For å sjekke besøkende og klikk på adsence kanaler, må man registrere både med og uten www forann (f.eks: mittdomene.no og www.mittdomene.no)? Hvis man ikke registrerer begge (altså med og uten www), vil man da miste klikk?
 

picxx

Well-Known Member
Snakker du om tradedoubler nå kanskje? Der må man registrere hvert domene med og uten www forran. Hos adsense trenger man ikke registrere annet enn sin første nettside, etter det blir alt registrert autmatisk.
 

Ståle

Medlem
Nei, du vil ikke miste klikk selv om du ikke registrerer nettsidene i kanaler, du vil bare ikke få opp oversikt hvis det kommer klikk fra "uregistrerte" sider. Du vil uansett få betalt for disse.

Forøvrig så holder det å registrere mittdomene.no da den vil holde oversikt over alle subdomener på domenet også. (fks www. mittdomene.no
 

Bjørn

Domenespekulant
Takk for raske svar. Mente adsence, kjenner til at man må registrere begge på TD. Så bare i går at jeg hadde registrert besøkende på både domene både med og uten www på adsence kanalen, derfor lurte jeg. Da vet jeg nå at jeg bare registrerer alle domener uten www på adsence.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg bruker ikke være pirkete på skrivefeil, men det skrives adsense, ikke adsence. :)

Legger du til "url channels" så tracker den alle forskjellige versioner av de urlene du legger til.

mittdomene.no tar ALT innenfor mittdomene (sub.mittdomene.no, mittdomene.no/mappe, sub.mittdomene.no/mappe osv)

sub.mittdomene.no
tar alt som har med dette subdomenet (sub.mittdomene.no/mappe), men den tar IKKE med sub2.mittdomene.no.
 
Topp