Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Adsense: anslåtte inntekter

i-net

Medlem
"While we can't say how much these amounts would differ for any one publisher, most publishers will not see a significant difference. Again, please keep in mind that this is only a display change, and that your finalized earnings will continue to be calculated and credited to you in the same way as before.
 

Skallen

Medlem
Jeg har vært med i AdSense fra de åpnet for norskspråklige nettsteder, og har aldri opplevd vesentlige endringer fra rapporterte inntekter til bekreftet utbetalingsbeløp.

Hvis dine AdSense inntekter er på et nivå hvor de utgjør en relativ viktig inntektskilde, vil det ikke ha noen som helst betydning.

Det som trekkes vekk kan være ting som dine egne klikk, flere klikk fra samme person, enkelte annonsørers whining på dårlig kvalifisert trafikk e.l.

I ytterst sjeldne tilfeller kan det trekkes vekk svindelklikk. Det er alltid en eller annen luring som tror han skal bli rik på å svindle til seg AdSense inntekter med utspekulerte ideer og software som klikker automatisk på annonsene fra forskjellige IP-adresser. Blir du utsatt for denne typen trekk, er det sannsynligvis fordi du fortjener det :D

I hovedsak trekkes det altså småtteri som AdWords tilbakefører, som en del av god kundeservice, til sine uheldigste, evt. mest misfornøyde kunder.

Jeg har aldri hatt avvik som har fått meg til å blunke en ekstra gang. Dette er ikke noe annet enn at de spesifiserer tydeligere at inntektsrapporten kan variere litt fra faktisk utbetaling, slik at ingen skal føle seg snytt om det er et lite avvik.

Det har alltid stått ett eller annet sted at rapportene ikke tilsvarer faktisk utbetaling.
Dette er bare en mer synlig måte å gjøre det på.
 
Topp