Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Adsense gir dårlige annonser.

OldHP

Medlem
Adsense på en side jeg har gir helt sprøe annonser , jeg vil bare ha annonser for salg av dvd, hjemmekinoanlegg osv. men får alt fra reiser til steder som omtales av mine skrekkfilmer noe jeg regner med dermed ikke er så attraktivt og alt annet vas.

Kan man bare fjerne annonser men ikke legge til? Hvordan fungerer egentlig den koden man kan legge til for å spesifisere hvor google adsense skal hente sine nøkkelord som da via de gir ut reklame? Leste at man ikke kunne spesifisere et lite område men at det måtte være fylt med content, finnes det noen andre måter å spesifisere for google at jeg vil ha dvd salg av filmer og hjemmekinoannlegg? Og hva er Webadressekanaler? Jeg la inn cduniverse.com , cdon.com og amazon.com - vil adsense da legge de sidene på annonsene slik at jeg kan tjene penger på de?
 

zapotek

Medlem
Adsense drar også inn annonser basert på dine surfevaner. Mulig du leser mye om skrekkfilmer. Andre brukere kan få mer relaterte annonser.
 

OldHP

Medlem
Ok

Takk for svar, jeg valgte til slutt å fjerne adsense og isteden legge mer targeteted ads på egen hånd fra et annet aff firma.
 
Topp