Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Adsense med ny funksjon - Administrer annonser

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Da jeg var innom på adsense-kontoen min fant jeg idag en ny funksjon dem har kommet med.
Denne funksjonen er slik at vi skal kunne administrere annonsene våre direkte fra adsense-sidene.
Her kan vi endre format på annonsene og mye mer. Egentlig ganske ok syns nå jeg, men jeg la merke til noe rart med denne tjenesten...

Når jeg går inn der, får jeg en oversikt over alle mine aktive annonser, men denne oversikten stemmer jo ikke i det hele tatt.. :s
Det står blandt annet at jeg har to aktive 728x90 annonse-enheter, som faktisk ikke er aktiv. Samtidig finner jeg 3stk 234x60 annonse-enheter som heller ikke er aktive...

Er det noen av dere andre som opplever dette problemet?
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Den heter Administrer annonser.
Jeg vet ikke helt hvor ny den er, men jeg fikk en liten bekjed om det straks etter jeg logget inn på kontoen min...
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
mener det ar blitt nevnt i en bisetning her på WF før. Nytt er det iallefall ikke, men jeg vil tro det er mange som ikke vet om det enda : )

Du kan vel ikke endre formatet på annonsene? Men du kan endre farger osv.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Ja, du har rett i det.. Beklager feilinformasjon... Dette var det jeg fikk frem:
hehe.png


Er det noen av dere andre som får feilinformasjon om annonsene deres som er aktive der?
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hmm... Jeg trodde det var en funksjon alle kunne bruke... Syns uansett det er spesielt rart at jeg har fått den funksjonen, da jeg ikke har vært aktiv med adsense i mer enn 15 dager.. (4. november)
 

Ståle

Medlem
Hmm... Jeg trodde det var en funksjon alle kunne bruke... Syns uansett det er spesielt rart at jeg har fått den funksjonen, da jeg ikke har vært aktiv med adsense i mer enn 15 dager.. (4. november)

Når nye funksjoner kommer så bruker de å dele det ut til brukerne litt etter litt. Samme skjedde når refferals kom.
 

Ståle

Medlem

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Ja stemmer det... Jeg rota litt borti det der for lenge siden engang..
Det var engang jeg helt tilfeldig logga inn på adsense-kontoen. Det virker jo igrunnen litt intressant..
Skal sjekke det litt mer ut i dag :) Fint du nevnte det.
 
Topp