Kjapp og trygg hosting for Wordpress

AdSense-nettverk

Andreas

Medlem
Hei, igjen! Nå lurte jeg på om det er mulig for meg å lage et nettverk av adsense kontoer eller i alle fall to stykker hvor den ene er vervet av den andre. Da vil jeg jo tjene penger på den som vervet den ene hvis den som ble vervet tjener noe.. Hva om jeg har to sider og en konto for hver av dem?

Eventuellt kanskje jeg må sette den ene kontoen min på faren min?
 

Ståle

Medlem
Hei, igjen! Nå lurte jeg på om det er mulig for meg å lage et nettverk av adsense kontoer eller i alle fall to stykker hvor den ene er vervet av den andre. Da vil jeg jo tjene penger på den som vervet den ene hvis den som ble vervet tjener noe.. Hva om jeg har to sider og en konto for hver av dem?

Eventuellt kanskje jeg må sette den ene kontoen min på faren min?

Det er ingen lett vei til rikdom, og prøve å lure Google er ikke et spessielt smart sjakktrekk.

Det er selvsagt mulig, men da må den andre kontoen stå en en annen person, men det anbefales ikke.
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Det er ingen lett vei til rikdom, og prøve å lure Google er ikke et spessielt smart sjakktrekk.

Det er selvsagt mulig, men da må den andre kontoen stå en en annen person, men det anbefales ikke.
Skal vi se:

1) Oppside: Du kan tjene $5-$250,00 på dette stuntet.
2) Nedside: Både du og faren(?) din kan bli bannet for all evighet for å gjøre dette.

Dette er i strid med Googles TOS. Mitt råd er å se langsiktig på samarbeidet med Google. Ikke la deg blende av $250. I et evighetsperspektiv er dette stusselig lite. Kanskje du tjener $500 i uka etter ei stund?

At du vurderer dette forteller jo en del om deg selv som person: Du har blitt enig med et firma om å holde deg til et sett med regler (Googles TOS). Og rett etterpå sitter du og lurer på om du skal misligholde denne avtalen. Og nei: Det har ingenting med at du lurer et søkkrikt firma. Du er slemmingen uansett. Ville du ha stjålet 1000 kroner hjemme hos meg hvis det ble var null sjanse for å bli oppdaget? Selvfølgelig.
 
Sist redigert:
Topp