Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Adsense og domener.

OldHP

Medlem
Har lagt til adsense på en del domener jeg har og alt fungerer utenom når jeg typer in adressen uten www, da kommer det en melding om at domene er parkert hos domeneshop. Prøvde å legge til samme info på domenene uten www men det stod at det allerede er satt opp dns for de domenene. Hos noen fungerer de uten www hos andre ikke, som f.eks kretabeach.com

Må kunne komme inn uten å skrive www. Hva gjør jeg?
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Hos domeneshop er det enkelt å redirecte uten www til www, eller omvendt.
Sjekk i hjelpeseksjonen (i kontrollpanelet) deres for instrukser.
 

OldHP

Medlem
Takk for svar

Hva er det egentlig adsense på domene tjener på? Får man per klikk, per cpm, per salg eller alt mulig?

Jeg fikk en del allerede på CPM men jeg regner med at jeg må oppnå 1000sidetreff for å få det beløpet.

Hvor ofte oppdateres rapportene for adsense?
 

tyr897

Medlem
Per klikk, CPM hos Google er en eCPM - de regner ut hva effektiv inntekt per tusende sidevisning er.
 

OldHP

Medlem
OK

Jeg har lagt inn suksessfult alle mine .com domener og de har blitt alså godkjent utenom cafeteria.no og kafeteria.no fordi de ikke har klart å godkjenne de enda , "fant ikke CNAME post" står det. Jeg har lagt inn den samme infoen hos begge som på .com domenene som fungerer , når jeg besøker domenene kommer dette opp:

Not Found
The requested URL / was not found on this server.

Noen som vet hva som kan være galt?
 

OldHP

Medlem
hm

er det så at om jeg har .no domener listet så må aff urlen fra google være også .no isteden .com som det står listet?
 
Topp