Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Adsense vises på facebook, twitter m.m.

Tonny Kluften

Administrator
Jeg angir alle nettsidene som mine adseneannonser med min kode tillates vist på, nettsteder som ikke er i lista viser ikke min adsense selv om koden er limt inn der. Innimellom får jeg beskjed om at annonsene er vist på nettsteder som ikke er i lista. Da kan jeg godkjenne det aktuelle nettstedet hvis jeg vil.
Nå får jeg beskjed om at annonsene er vist på facebook og twitter. Er det noen som har en ide om hvorfor de har blitt vist der? Jeg har ikke lagt ut adsensekoden min der.
 

Nutz

Med lem
Kanskje noen forsøker å drive faenskap med deg, kopierer koden i håp om å tømme budsjettet ditt.

Heller ikke umulig at filtreringen svikter hos store G innimellom, viser heller for mye enn for lite dersom "tjenesten/funksjonen" ikke kan nåes..
 

picxx

Well-Known Member
Kan det være at du har sagt deg villig til å la andre bruke ditt innhold på facebook og twitter mot at du får trafikk tilbake til ditt nettsted? ;)
 

zapotek

Medlem
Gode forslag, men jeg poster ikke noe automatisk på Facebook. Og jeg lar ingen andre bruke innhold heller. Uansett så skal vel ikke adsendekoden bli med?

Folk stjeler jo innhold i øst og vest. Kan være noen som rett og slett har klippet og limt inn deler av en artikkel hos deg med adsensekode på en Facebookgruppe.

Folkens, det er derfor det er så viktig å kun tilate at Adsense vises på de nettstedene du selv har bestemt! (Noe Tonny har gjort). De av dere som ikke har gjort det, bør gjøre det asap!
 

picxx

Well-Known Member
Uansett er vel dette et luksusproblem?
Jeg hadde ihvertfall ikke hatt problem med at folk brukte innholdet mitt så lenge alle annonser og aff.linker var inntakte.
 

zapotek

Medlem
Uansett er vel dette et luksusproblem?
Jeg hadde ihvertfall ikke hatt problem med at folk brukte innholdet mitt så lenge alle annonser og aff.linker var inntakte.

Luksusproblem? Du kan jo få sletta adsensekontoen din mann! Blir adsensekoden din limt inn på ei side som bryter Adsense's TOS så står du i fare for å miste kontoen.
 
Topp