Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Adservice Media erfaringer?

Keanu

Geek
Er det noen som kjenner til Adservice Media, på Adservice media | Online Advertising ?

Det ser ut til å være et dansk firma som enten er eller ønsker å etablere seg også i Norge. De sendte meg mail om at de gjerne ville annonsere på noen av mine nettsteder, på et språk tydelig preget av dansk.

Jeg har sjekket ut siden deres, men så langt ikke blitt medlem, hovedsaklig fordi jeg ikke så noen annonsører som umiddelbart var interessante. (Ser de har blant annet SAS og MyTravel for dere reise-side-folk)

Så, jeg lurte på om noen har erfaring med disse? Har ikke sett de blitt nevnt på forumet før, og et søk gav heller ikke noe svar.
 

Bjrl

Medlem
Jeg har litt erfaring med dem.

Hvis det er det norske markedet du har sider innen, så er det svært begrenset med annonsører hos dem (totalt fire pr i dag), og ingen som ikke finnes i andre nettverk.

Har du derimot sider i Sverige og Danmark er det veldig mye å velge blant, også kampanjer som jeg ikke har sett i andre nettverk.

Når det gjelder de norske kampanjene er det spesielt en jeg har brukt. Det er Pointshops kampanje for "Gratis Ice Age på DVD!" - hos Adservice er provisjonen veldig mye høyere enn i de andre nettverkene som kjører denne kampanjen.

Mvh
Bjørn Jarle
 
Topp