Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Adservice... noen som bruker?

jaswane

Member
Noen som bruker Adservice her? Skulle gjerne likt å få vite litt om hvaslags type affiliateprogrammer de har. Grunnet innavktivet for en stund siden ble kontoen min frosset og jeg kommer ikke inn igjen. Har de noen bra programmer til norske nettbutikker?
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Nettbutikker har vel ikke akkurat vært hovedfokuset til Adservice, per i dag har de ca. 20 nettbutikker. De fleste relativt ukjente for meg (bortsett fra et par større tyske som prøver seg i Norge). Er du spesifikt på utkikk etter nettbutikker, finner du nok "bedre utvalg" hos Adtraction, TradeTracker, Tradedoubler og Performission. Leter du etter noen spesielle bransjer?
 

jaswane

Member
Takk for svar. Var litt det jeg har inntrykk av også, at det ikke var særlig bra utvalg kjente nettbutikker men heller andre rare ting. Har vært bruker for lenge siden men var vel en grunn til at jeg ikke så helt nytten. De andre affiliate nettverkene har et godt utvalg av det jeg trenger. Akkurat nå er jeg litt på utkikk i alle bransjer foruten finans/lån.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Vet også at Artefact kommer til å satse mer på nettbutikker, så antar nettbutikkporteføljen vil øke der i gården fremover.
 

JudeQuinn

Medlem
Har vaert medlem der et par aar. Har ikke brukt dem mye utover laan (10 000 ~ 20 000 NOK/mnd i snitt siste 2-3 aar). Jeg foeler de er bra paa norske kampanjer, i hvert fall innenfor laan.
 
Topp