Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Advarsel når jeg åpner siden på WF

antidote

Medlem
Når jeg skal åpne en side her på webforumet så kommer det opp en advarsel fra static.facebook.com :confused:
Noen andre som får det samme som meg og evt, hvordan jeg kan fikse dette? Det kommer bare når jeg er på WF.
Takker for all hjelp.

Bruker macbook pro vist det har noe og si.
 

Steve Cash

Medlem
Jeg opplever det samme på iMac (med Safari), men ikke i Windows Vista med Firefox, så Mac/apple har kanskje noe å si ja.

Dessverre aner jeg ikke hva det skyldes, eller hva en kan gjøre med det. Jeg håper admistrator (eller noen annen) kan bidra.

Det må ha dukket opp i det siste, jeg kan ikke huske å sett dette før i dag.
 

Steve Cash

Medlem
Det var det jeg trodde, Per, at jeg hadde vært inne her med iMac i går, uten å se dette. Da får vi bare vente på informasjon, kan det skyldes en oppdatering/endring enten på WF eller på Facebook? Det er jo en funksjon for deling på Facebook her, som jeg aldri har prøvd.
 

Steve Cash

Medlem
Det står:
Safari kan ikke verifisere identiteten til nettstedet static.ak.facebook.com.
Sertifikatet for dette nettstedet er ugyldig. Det er mulig at nettstedet utgir seg for å være static.ak.facebook.com, noe som kan innebære en sikkerhetsrisiko for konfidensiell informasjon. Vil du åpne nettstedet likevel? Svaralternativer: Vis sertifikat/Avbryt/Fortsett.
 

Steve Cash

Medlem
Viser sertifikat og det står (sammendrag):
GTE Cyber Trust Global Root, a248.e.akamai.net

Utløper 27.08.13.
Og i rødt: Dette sertifikatet er ikke gyldig. Feil versjon.
 

zapotek

Medlem
Jeg får advarsel når jeg går inn på Webforumet fra mobilen min (ikke via Facebook). Sertifikatet for dette nettstedet er ugyldig....
 
Topp