Kjapp og trygg hosting for Wordpress

advertising.com | 2.49,- per klikk fra Ellos

Ståle

Medlem
Ellos kjører nå en klikk-kampanje hos Advertising.com hvor de betaler 2.49,- per klikk. Muligens noe å hente her? Virker ikke som annonsene konverterer så alt for bra, men ligger på 0.40% nå. :rolleyes:

Tilsammen skal de ha inn 10.000 klikk.
 

Ståle

Medlem
0,40% klikkrate er en god klikkrate!

Noen ganger forstår jeg meg ikke på de som maser etter mye høyere klikkrate! En normal klikkrate på normale seriøse nettsteder ligger mellom 0,10% og 0,20%!

Jeg skulle gjerne sett den vært det dobbelte. Men da må nok kampanjen være mer rettet mot brukerene av siden, enn hva denne er. Er vel i grunn fornøyd med den CTRen jeg har foreløpig. (0,45%)
 

Msites Ltd

Livsnyter
Det høres fornuftig ut! Og, hadde en del av oss som driver på nett skaffet seg litt faktastoff så hadde de forstått at det ikke bare er å slenge opp en nettside og bli "millionær".

Hardt arbeid og kvalitet på innhold er nok den "enkleste" løsningen i det lange løp
 

Ståle

Medlem
Det høres fornuftig ut! Og, hadde en del av oss som driver på nett skaffet seg litt faktastoff så hadde de forstått at det ikke bare er å slenge opp en nettside og bli "millionær".

Hardt arbeid og kvalitet på innhold er nok den "enkleste" løsningen i det lange løp

Så sant, så sant. Noen andre som prøver å kjøre denne kampanjen?
 
Topp