Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Adwords, byråer og mer

Freakshow

New Member
Mulig det finnes tråd for dette, men for oss som driver forretning så hadde det vært supernyttig med en tråd for vurdering og erfaringer fra alle disse som "sier" dem kan google adwords, har selv gått i fella en gang og er super skeptisk til min neste mulige adwords parner, hvem det enn måtte bli.
 

AnimasjonMSK

New Member
Hei:) Hva er det du trenger? En partner som kan hjelpe deg med å sette opp eller publisere via adwords for deg? Jeg vet om en del ulike privatselskap som kan dette (inkludert meg selv). Jeg har ikke mye tid til nye oppdrag men jeg kan gjerne dele litt tips med deg:)
 

Freakshow

New Member
Jeg har ett firma idag ja som gjør denne jobben, men er på let etter ett firma som ikke bare vil ha sugerør i kassa og komme med masse unyttige ting.
Vil ha ett firma som KAN faget og har litt moral når det kommer til fakturering av timer.
 

AnimasjonMSK

New Member
Jeg har også ekstremt dårlig erfaring med bedrifter som selger slike tjenester. Har aldri hatt gode resultater, hverken for facebook marketing, influencer marketing og adwords. Det beste vi gjorde var å leie inn en person med enkeltmannsforetak. Individuelle mennekser er veldig ofte bedre har jeg lagt merke til - de er nok strengere mot seg selv og strever litt ekstra for å få bedre omtale. Dette gjelder selfølgelig ikke alle bedrifter - bare alle jeg har vært borti:) Vi hadde faktisk X16 bedre resultat på facebook etter at vi ansatte en freelancer sammenlignet med det tidligere selskapet vi ansatte.
 

Marius_J

Social Engineer
Vil ikke nevne navn, men tok over en adwords konto, de betalte ganske bra til dette firma. Første gangen jeg logget meg inn så så jeg at det var 15 mnd siden sist de var innom Adwords kontoen til kunden.

De hadde bare satt alt på autopilot. Dette er ikke måten å gjøre det på. Det finnes alltid justeringer.
 

Tonny Kluften

Administrator
Alle Adwordsbyråene er stort sett flinke til å selge seg inn, men der stopper likheten. Og man har mange dårlige/halvbra, og noen få virkelig bra byråer. Erfaringene mine er desverre at, isolert sett når det gjelder adwords, er at dette er en av de verste bransjene på web for tida. Fullt av folk som lover alt for mye, men bare bruker automatiserte verktøy når de ska lgjøre jobben.

Jeg vil påstå at det er umulig å vite om et adwordsbyrå er bra hvis man ikke har testet det selv, eller snakket med andre kunder av firmaene.
Det første budet når du skal leie inn adwordsekspertise er å ikke stole på hva byråene sier, men heller få en kundeliste du kan ringe rundt til.
 

looper

Medlem
Det finnes utrolig mange cowboyer på Adwords og det finnes veldig mange flinke. Litt av problemet er at de "billige" ofte er dårlige. Så har man selvfølgelig de som imiterer de gode med en saftig pris men dårlig produkt.

Det er noen tips jeg har til dere som er på utkikk etter hjelp til Adwords:
- Sørg for at dere "eier" kontoen
-Sett krav til resultater og mål kontoen på et eller annet parameter.
-Få en spesifikasjon på hva som er spending og hva som går til byrå
-Hold selger ansvarlig med rapportering

Selv har jeg erfaring fra byrå og gjør Adwords for selskapet jeg jobber for nå. Om noen på Webforumet skulle være interessert i å få noen til å se på kontoen sin. Eller ønsker hjelp med Adwords, så er det bare å ta kontakt. Vet jeg ikke svaret på noe, så finner jeg det fort ut :).

Mvh
 
Topp