Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Affiate programmer som tilbyr §tudentrabatt

sKrud

Meget sliten student
Hei

Som noen har inne sikkert har fått med seg så driver jeg å starter et nytt nettsted..

Jeg lurer derfor på om noen vet om annonsører som tilbyr rabatter til studenter.. Har funnet endel allerede hos TD..Men det er ikke så mange man skulle tro..

Har satt Mats (TD) på saken, men ting tar jo litt tid..Å er jo slett ikke sikkert at de hos TD vet om alle som tilbyr dette..

Så til nå har jeg funnet følgende:
Dell
Apple
Tele2
Lovefilm
NGT
nsb
widerøe
haugen bok

men thats it..Å vil jo tro at det er flere..Mulig det er flere hos de andre nettverk..Så kom gjerne med noen tips..

På forhånd takk...

-morten
 

sKrud

Meget sliten student
Yes..Stemmer det..Har lagt inn posten allerede, bare glemte å legge den til listen over...

Noen flere som har noen tips..Evt. tips til hvordan jeg skal gå fram for å få annonsørene til å tilby egene rabatter til mine brukere...
 

Bjrl

Medlem
Hvis du vil kan brukerne dine registrere annonse på Bolignorge.no for at de ønsker å leie bolig. Da kan de få f.eks. 20 % rabatt på de prisene vi normalt sett har. I tilleg er du vel ute etter å tjene noen kroner? I såfall kan du få en provisjon pr. annonse som du sender inn til oss.

Det jeg tenker er da at du hoster annonseskjemaet på dine egne sider. Vi har ikke implementert noe trackingsystem for affiliate-ordninger.

Annonsering etter studenthybler er jo noe som har en viss aktivitet i disse dager - og som erfaringsmessig vil ha det gjennom hele året.

Mvh
Bjørn Jarle
 

Keanu

Geek
Nå har ikke jeg noen tips utover det som allerede er nevnt, vil bare påpeke at jeg likte veldig godt designet på siden. Selvkomponert?
 
Topp