Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Affiliate for klær? Noen tips?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Heisann...
Jeg er på utkikk etter affiliateprogrammer som gir meg provisjon ved salg av klær.
Nå har jeg kun sjekket gjennom Tradedoubler og Euroads, men er usikker på hvor andre steder jeg kan lete...

Dere som er registrert andre steder.. Noen tips til meg?
 

picxx

Well-Known Member
Tradedoubler har jo ellos, og det er også mulighet til å dyplenke.

Ellers er det en god del enkeltstående butikker som faktisk tilbyr affiliateprogram.
Surf litt rundt og sjekk hva de forskjellige tilbyr. Ofte er det langt bedre vilkår når du blir affiliate direkte enn om du går via et affiliatebyrå.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Stemmer den biten med Ellos ja, og skal jeg være ærlig fikk jeg ikke det med meg før du sa det :eek: Takk for den...
Da har jeg ett lite spørsmål i forbindelse med Ellos... Og andre hos Tradedoubler generelt. Har jeg lov å bruke bilder fra f.eks Ellos (Med tanke på dyplenking) til deres produkter?
 

picxx

Well-Known Member
Har jeg lov å bruke bilder fra f.eks Ellos (Med tanke på dyplenking) til deres produkter?

Det er vel en fordel om du bruker bilder fra ellos, og ikke bilder fra f.eks nike eller adidias når du skal selge fra ellos ja :)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Ja, hehe.. Dårlig forklart..
På Ellos f.eks har du mange modeller.. Det er jo litt anderledes da.. Har jeg lov å bruke bilder av alle disse modellene på min side?
 

picxx

Well-Known Member
Ja, hehe.. Dårlig forklart..
På Ellos f.eks har du mange modeller.. Det er jo litt anderledes da.. Har jeg lov å bruke bilder av alle disse modellene på min side?

All den tid du annonserer for ellos ser jeg ikke noe galt i det.
Om du føler deg usikker er det jo bare å sende ivei en mail til TD så får du rimelig kjapt svar.

[Fortell gjerne her hva du får til svar] :)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Svar fra Tradedoubler skrev:
Ellos har ikke spesifikt sagt at dette ikke er lov, men Ellos eier mest
sannsynlig rettighetene til disse bildene og kan kreve dem fjernet
hvis de ønsker det. Vi ser ikke noe galt med å bruke dem, men vi kan som
du kanskje forstår ikke gå god for at Ellos mener det samme.

Vi vil ikke foreta oss noe før Ellos endrer sine rettningslinjer i
forhold til bruk av grafiske elementer.

Satser på at alt er ok jeg da =)
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Om du skal ha det på engelsk så har jo PepperJamNetwork (aff link) en del å velge gjennom. Ganske nytt aff.network, men mye bra der allerede ;)

Er det mye penger i klær på nettet forresten? trodde de fleste var sånt at de ville prøve klær før de kjøpte de jeg.
 

Bjrl

Medlem
Heisann...
Jeg er på utkikk etter affiliateprogrammer som gir meg provisjon ved salg av klær.
Nå har jeg kun sjekket gjennom Tradedoubler og Euroads, men er usikker på hvor andre steder jeg kan lete...

Dere som er registrert andre steder.. Noen tips til meg?


Hos http://ad.zanox.com/ppc/?8033086C2053466686T (aff.link) er det flere programmer som kan være aktuelle, litt avhengig av type klære. Både Ellos, La Redoute, Yesstyle, Dress For Less, Yoox og AsiaJam har programmer der. PlutoSport har vel også noe klær i sortimentet.

Mvh
Bjørn Jarle
 
Sist redigert:

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Takker for den der Bjørn :) Har akkurat registrert meg.. Den på engelsk er igrunn ikke mye av min enteresse desverre. Ellers takk for svar!
 
Topp