Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Affiliate "ring" eller gå direkte?

n0stra

Medlem
I min jakt etter enda flere markedsføringsmåter for butikkene våre har jeg nå funnet stabile og gode systemer for å tilby affiliateløsninger selv direkte ut til annonsører hvor man logger inn, ser omsetning osv fra de besøk man har generert og det hele ser i bunn og grunn veldig bra ut. Spørsmålet er jo da om dette isåfall vil være interessant for bloggere, magasiner og andre eller om man heller bør finne noen andre og slå seg sammen med som kan administrere.

Selv synes jeg det må være bedre å ha en viss kontakt ut til annonsørene for å vite hva som fungerer og ei i motsetning til å gå gjennom de større som jo virker å få endel svin på skogen også. Ikke vet jeg.

Noen innspill?
 

pleb

Medlem
Hvis du i tillegg kan betale bedre provisjon enn de store nettverkene, så er jo dette bare positivt. Grunnen til at jeg egentlig nesten kun bruker TD er fordi alle pengene samles der, og jeg har full kontroll til en hver tid.
 

n0stra

Medlem
Vi er veldig åpne for å vite hva folk ønsker hvis man skulle gjort noe slikt siden vi jo for øyeblikket ikke har verdens største omsetning, det positive er at vi selger noe til alle og vi har en økning hele tiden. Anser dette som posivit i motsetning til de som trenger en spesiell demografi for å kunne selge (unge single sportsinteresserte menn mellom 18-30 osv).

Det eneste jeg sitter med av tall som viser provisjon fra andre er vel dealextreme blant annet og vet ikke om det de tilbyr er regnet som kurant eller dårlig.
 
Topp