Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Affiliate-side med trafikk og inntekt selges

pleb

Medlem
Er fortsatt i gang med å «slanke stallen» og fokuserer mer og mer på et større internasjonalt prosjekt. Med fulltidsjobb ved siden av blir det lite tid til mine norske prosjekter. Selger derfor en affiliateside innenfor nisjene kosmetikk, skjønnhet og sminke. Nettsiden har 360 unike artikler og det har blitt jobbet en del med den gjennom flere år.

Trafikktall har blitt vedlagt som screenshot i posten (Jetpack Site Stats).

Inntekter fra affiliate-salg:
2017: 4243,- NOK
2018 til og med 4. April: 1664,- NOK

I tillegg har det vært litt Adsense-inntekter, jeg skal sjekke dette ytterligere i morgen.

Link: Kosmetikkportalen.com
Prisantydning: 17,500,- NOK.

Kan også nevne at nær 100 % av trafikken kommer organisk, noe den har gjort i alle år.

Det ligger også vedlagt og installert to premium themes som jeg har kjøpt.

Hvis man har spørsmål, så er det bare å skrive i tråden. Ellers aksepteres bud både i tråd og per PM.

Tilbyr også å legge ut screenshot av bud som kommer via PM for full åpenhet (da med sladdet brukernavn).

mvh
AmundScreenshot_1.png
 

Stoppet

Banned
Jeg antar at trafikktallene er antall besøkende pr måned. Hvor mange sidevisninger har du på de samme månedene? Hva er fluktfrekvensen? Hva er URL til siden? Og Er det noen sider som utpeker seg spesielt og har har større treff i organiske søk?
 

pleb

Medlem
Tallene oppgitt i skjermbildet er sidevisninger.

URLen står oppgitt i førstepost.

Hvorvidt det er noen sider som har større treff i organiske søk i denne nisjen er nok i aller høyeste grad mulig. Har ikke utført noen konkurrentanalyse på en god stund...
 

Stoppet

Banned
URLen står oppgitt i førstepost.
Er vist bare øynene som svikter :)

Hvorvidt det er noen sider som har større treff i organiske søk i denne nisjen er nok i aller høyeste grad mulig. Har ikke utført noen konkurrentanalyse på en god stund...

Jeg tenkte på om det var noen av sidene/postene på ditt nettsted som kanskje sto for en vesentlig større del av besøkende enn andre. Er alle besøkende jevnt fordelt på alle 360 artikler, eller er det stort sett 5-10 som drar det meste av trafikk?

Tallene oppgitt i skjermbildet er sidevisninger.

Har du en oversikt over antall besøkende? Er litt interessant å vite om hver besøkende ser på få eller mange sider.

Følger det med linker som er kjøpt eller gjort avtaler på som ikke kan fjernes?

Er afflenkene og Adsense manuelt plassert i enkeltartikler og på enkeltsidersider? Eller er de «sentralt» plassert slik at det er enkelt å endre den?
 
Sist redigert:

pleb

Medlem
Hei igjen,


noen poster er litt dominante, men det er god spredning blant artiklene. Har lagt ved to screenshots som viser dette. Igjen: all trafikk er organisk.

Har dessverre ikke installert Analytics, så vet ikke hvor mange sider antall besøkende ser.

Alt av affiliatelinker er plassert manuelt, noe som gjør at det blir litt jobb å endre det. Ingen bindende linkavtaler for øyeblikket som jeg kan huske, men dobbeltsjekker dette og oppdaterer tråden hvis det er noen av dem.

mvh
Amund
 

Vedlegg

  • Screenshot_2.png
    Screenshot_2.png
    33,8 KB · Sett: 12
  • Screenshot_1.png
    Screenshot_1.png
    37,3 KB · Sett: 9

pleb

Medlem
Hei Tonny,

To stykker: Tradedoubler og Tradetracker. Mulig det også ligger en og annen Adservice-link gjemt inne i en artikkel, men i så fall genererer de/de ikke noe salg.

mvh
 

pleb

Medlem
Hei,

Oj, her beklager jeg hvis jeg har vært utydelig. Fikk et bud per PM som jeg anså som godt nok til å akseptere umiddelbart da jeg ønsket litt fortgang i salget.

Beklager virkelig hvis noen hadde tenkt til å legge inn et bud, men ikke ble hørt.

100 % selvkritikk tatt for å ikke være tydelig nok!
 
Topp