Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Agurkposten dot no til salgs

peterandrej

pensjonert moderator
Ønsker å selge Agurkposten .no for å påbegynne nye prosjekter. Tiden det tar å selge annonser, skrive artikler og så videre har jeg ikke tilgjengelig pr idag. Jeg synes det er ganske mye morsommere å bygge opp nye prosjekter enn å videreutvikle og drive eksisterende, så da ønsker jeg å kvitte meg med Agurkposten - for å starte noe nytt.

Du overtar hele smørja. Altså 203 artikler av ulik kvalitet, lengde og tema. Siden har et egetutviklet design som du også overtar, og hele siden kjører på wordpress. Det er muligheter for å plassere annonser "all-over", da designet er gjennomtenkt i forhold til norske annonseformater. (180px og 160px brede sidebars)

For den riktige driver er inntekter på godt over kr 10,000 i måneden mulig. Jeg har selv tjent over denne summen på agurkposten enkelte måneder. Pr idag drar siden inn ca 3000 kr i måneden uten at jeg gjør noe som helst. Dette kommer gjennom adsense, text-link-ads og tnx.net. Drar også inn litt på Clash-media og tradedoubler.

God muligheter for den som er flink på annonsesalg altså. Jeg er ikke det, så da begrenser mulighetene seg for meg. Du skal ikke se bort fra at latskap har noe med saken å gjøre.

Siden har pagerank 3 (sist jeg sjekket) og har et besøk på noe over 20,000 Unike pr måned i følge Google Analytics. Siden har pr idag ca 60 RSS-abonnenter ifølge Feedburner.

Siden jeg har brukt (sinnsykt) mye tid på denne siden og jeg vet selv at for den "riktige" kjøper så er inntekter på 10,000 kr i måneden absolutt mulig - så er prisen på siden kr 100,000 pluss moms. Det skulle bli kr 125,000 totalt. Eller omtrent et års inntekt fra siden for den riktige kjøper, om du vil.

For å vite mer om agurkposten dot no kan jeg kontaktes på:

post@peterandrejensen.no
tlf: 95 96 95 43

mvh

Peter Andre Jensen
 

peterandrej

pensjonert moderator
OPPDATERING: Smeller til med et heidundrende JULETILBUD!!!! Kjøp Agurkposten.no nå for kr 43 750!!! 35.000 kr pluss moms altså. Grunnen? Vel, jeg har lyst til å starte en politikkblogg og et par andre blogger og vil egentlig bare kvitte meg med hele agurkposten så snart som mulig. Jeg har prøvd å motivere meg til å skrive et par poster - men har ikke sjans i havet.

Ring meg på 95 96 95 43 - eller mail: post@peterandrejensen.no

Siden genererer via TNX.net, adsense, text-link ads, tradedoubler og clash-media ca 3000 kr i måneden uten at jeg gjør noe som helst. Skriv et par poster og smell dem opp på kudos eller pling twingy så stiger tallet litt. Rangerer sykt bra på norske kjendisbabes. Førstplass i google på anne rimmen blant annet. Pia Tjelta-postene er godt besøkt hver dag (noen hundre besøkende på disse).

ALT følger med. 300+ artikler, wp-temaer og hele sulamitten.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Ok da, her er den egentlig grunnen til at jeg vil stompe vekk denne bloggen: den passer ganske enkelt dårlig inn i min "portefølje" som "seriøs" designer, koder og skribent. Jeg er litt redd for at mamma skal finne den, kan du si.. heldigvis har ikke bestemor internett.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Jeg går ikke ut med kjøpesum, da den er rimelig uinteressant for andre enn meg og kjøper. Jeg fikk et bud jeg var fornøyd med, og håper kjøper føler han gjorde et godt kjøp.
 
Topp