Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ain't I the lucky one!

zapotek

Medlem
Det må jeg si. Skatteetaten i Danmark er jamen generøse. Ikke nok med at de gir utenlandske statsborgere som ikke engang bor i Danmark penger tilbake på skatten de ikke har betalt. Det kommer jevne drypp med penger uke etter uke. Hør bare her:

2100 kroner for to uker siden.

2300 kroner for en uke siden.

1000 kroner for to dager siden.

Og dette er bare på en epostadresse! Jeg har fått igjen tilsvarende summer på andre epostadresser. Jeg som trodde Danskene ikke likte Norge. Fjellaper, fotball og de greiene der. Men så feil kan man altså ta.

Det er deiligt å være Norsk, nå også i Norge!
 

Ole Avranden

utvandret
Jeg er ikke sikker. Jeg får brev i posten med at jeg skal betale inn restskatt, mens i innboksen står det at jeg skal få i retur :confused:

Er ikke lett å bli klok på det her...
 

zapotek

Medlem
Jeg er ikke sikker. Jeg får brev i posten med at jeg skal betale inn restskatt, mens i innboksen står det at jeg skal få i retur :confused:

Er ikke lett å bli klok på det her...

Jeg ringte avsenderen av mailen. Det er bare å kaste brevet, og fylle ut skjemaet som det lenkes til i mailen!
 

Ole Avranden

utvandret
Kult! Kommer til å ta resten av dagen å fylle ut alle skjemaene, men det er bare å bite tenna sammen! Litt rart at de trenger kredittkortnummeret, men Skat vet jo hva de driver med.
 

Ole Avranden

utvandret
Rart... Fikk en feilmelding på kredittkort-nummeret og en beskjed om at jeg måtte bruke et annet kredittkort. Heldigvis gikk det igjennom.

- Lurer virkelig på hva jeg skal bruke pengene til [drømmer litt...]
 
Topp