Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Airbnb

lerumsaft

Medlem
Hei!

Mulig denne tråden ikke hører hjemme her.. da får moderator eventuelt flytte den!

Fått oppsigelse fra leietakere. Vurderer å benytte meg av www.Airbnb.com for korttidsutleie i stedet for å ha en langtidskontrakt. Tror jeg kan tjene mer på dette. Noen med erfaringer?

Pluss:
Mer cash

Minus:
Mer administrativ jobb. Må vel organisere vask + nøkkeloverlevering/henting. Mer slitasje.

Er jo ikke værre enn å teste det ut et par mnd og om jeg ikke finner ut at det er tingen så får jeg inn en langtidstraver igjen.

Er en liten 3-roms sentralt på Løkka det er snakk om. Tror jeg kan få 12-13k i mnd og en trygg leigetaker via Finn. En tusenlapp døgnet via Airbnb?
 
jeg hadde heller prøvd å leie den ut for langtid. virker som mye stress, og sjansene for at du får fullbooket hele året er vel små.

Tja, etter å ha sett litt mer hadde det jo ikke vært feil om du får leid det ut til 1000 kr natta :)
 
Sist redigert:

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Virker som mye stress ja... Men skulle man ha flaks da og få mange levende så vil man jo kunne tjene på det... Tror det vil være en fordel å ta kontakt med et renholdsfirma å høre hva de skal ha for X antall vask i mnd.. Vil kanskje være en fordel med kode lås som man kan bytte kode på enkelt om man skulle ha noe sånt? Vil jo slippe å møte dem hver gang?
 
Topp