Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Aksjekjøp

sonic

New Member
Hei

Jeg har tenkt å kjøpe aksjer for første gang og lurer på hvilken aksjehandler dere benytter?

Personlig har jeg en DNB konto og tenker det blir lurest å kjøpe aksjer igjennom aksjehandelen deres.
 

barentshavet

Active Member
Jeg anbefaler Nordnet og du kommer ikke til å gå tilbake til DNB når du har startet på Nordnet.
I Nordnet kan du også opprette investeringskonto Zero hvor du kun skatter når du tar penger ut av kontoen din, i motsetning til for hvert salg.

Det er også mye billigere kurtasje for deg som skal starte for første gang, samt mye bedre oversikt over ETF, fond, aksjenyheter, statistikk og i tillegg Shareville som er "Facebook" for aksjeinteresserte.
 

sonic

New Member
Jeg anbefaler Nordnet og du kommer ikke til å gå tilbake til DNB når du har startet på Nordnet.
I Nordnet kan du også opprette investeringskonto Zero hvor du kun skatter når du tar penger ut av kontoen din, i motsetning til for hvert salg.

Det er også mye billigere kurtasje for deg som skal starte for første gang, samt mye bedre oversikt over ETF, fond, aksjenyheter, statistikk og i tillegg Shareville som er "Facebook" for aksjeinteresserte.
Takk for svaret, skal sjekke dette ut!
 

Stoppet

Banned
Helt enig med @barentshavet
Har brukt Nordnet i mange år og er storfornøyd.
 
Topp