Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Aktiv kampanje vil ikke vises..

picxx

Well-Known Member
Jeg hadde tenkt å kaste vekk noen hundrelapper for å teste litt i adwords, da jeg utover høsten tenkte å bruke noen kroner på kjøpt trafikk.

Jeg har lagd en landingsside og satt opp en kampanje med to annonser.
Første gang jeg satte opp annonsen fikk jeg en mail om at url var feil, og det manglet en l i .html, så jeg rettet dette, og alt står nå som aktivt.

Det jeg ikke skjønner, er at når jeg går inn på søkeord og trykker på denne info saken, kommer dette opp
Vises annonsen?
Nei
Du har nådd og overskredet budsjettet ditt.
Dette stemmer jo overhodet ikke da:
1) Budene mine ligger over anbefalt bud.
2) Daglig budsjett er langt over det ett klikk koster på ett søkeord.

Har lett litt i adwords helpcenter og faq, uten å finne noe som besvarer problemet mitt.
Noen som har noen tips å komme med her hadde jeg satt stor pris på det.
 

Fredrik

Medlem
Betyr det at du faktisk har fått klikk på annonsen eller kom dette opp med en gang? Det kan jo være slik at mange klikket umiddelbart etter annonsen ble satt opp??? Hva er budsjettet? Ved lavt budsjett skal det ikke til mange klikk for å fylle kvoten og du kan jo ha vært uheldig å fått klikk som er meget høyt priset.
 

picxx

Well-Known Member
0 visninger, 0 klikk, så kampanjen er i realiteten ikke aktiv, men den står oppført som aktiv.
Det jeg lurer på er om det er noen som har vært ut for det samme, og det er kun under søkeordene jeg får denne meldingen, alt annet er ready-set-go.
 

Dre_C

Medlem
Jeg hadde et lignende problem tidligere i år. Kampanjen står som aktiv, men den genererer ikke visninger. Jeg kontaktet support og fikk beskjed om at det var noe galt med linken. Jeg rettet dette og ventet flere uker uten at kampanjen genererte noen visninger.

Jeg tok så kontakt og ba om å få refundert beløpet jeg hadde betalt inn. Jeg fikk da raskt svar om at kampanjen nå var startet... Siden har kontoen fungert slik den skal
 
Topp