Kjapp og trygg hosting for Wordpress

All ai one seo pack krøll

zapotek

Medlem
På enkelte av mine wordpressinstallasjoner får jeg innimellom beskjeden "all in one seo pack must be configured. go to the admin page to enable and configure the plugin". I mellomtiden nullstiller pluginet seg og alle innstillinger jeg tidligere har gjort nulles ut. Dette er mildt sagt lett irriterende. Noen som vet hva dette skyldes?
 

zapotek

Medlem
Har enda ikke funnet et løsning desverre....

Idag traff skiten vifta igjen. På 3 forskjellige sider ble jeg møtt av teksten "all in one seo pack must be configured. go to the admin page to enable and configure the plugin". Hvor lenge sidene har stått uten pluginet på må gudene vite, særlig positivt for SEO er det ihvertfall ikke.

Arg! Jeg skjønner at Michael Torbert vil at jeg skal se annonsene og donerknappen hans støtt og stadig (dette er vel også det eneste pluginet som du må reaktivere hvert bidige gang du oppdaterer det - og oppdateres gjøres det OFTE!), men dette er i ferd meg å drive meg til vanvidd.

Virkelig ingen som har vært borti samme problemet?
 
U

UglyKidJoe

Guest
Jeg hadde samme problem med AIO SEO hvor den ikke ville lagre endringer av innstillinger (404 feilmelding).

Kontaktet host1 og de fiksa det i løpet av kort tid.
 
Topp