Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Amazon "nettbutikk"

Børge AJ

Medlem
Hey!

Jeg har fått ræva i gir og har kommet godt i gang med å få opp en side på El-Guitars.com.

Er det noe som mangler? Burde jeg ha mer informasjon om produktene på detalj-sidene?

(ps: om noen har noen markedsføringstips, setter jeg stor pris på de og!)
 

Børge AJ

Medlem
Mulig jeg er treig i pappen, men kan du utdype litt hva du mener med unik info?

Mener du at jeg skal skrive egne produktbeskrivelser for alle produktene?
 

Tonny Kluften

Administrator
Ja, de tusenvis av sider som selger samme produkter har stort sett identiske produktsider og konkurerer alle om de samme kundene. Med unik info kan du få et fortrinn i søkemotorene.
Ikke sikkert du behøver å skrive alt selv. Du kan hente litt her og der. F.eks. promotekst fra produsent, leverandører og andre.
Finn f.eks. 5 setninger om et produkt fra 5 ulike kilder, legg alle inn på samme produktside og du har noe som ligner unikt innhold. De 5 kildene bør være lovlige da. Wikipedia og som regel produsent er eksempler på lovlige kilder.
 
Sist redigert:

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Var det ikke dette domenet som fikk noe hinsides mye med type-in-trafikk da, eller husker jeg helt feil nå? Om det var slik at du ville dra nytte av denne trafikken er vel egentlig ikke akkurat SEO det du må fokusere mest på?

Tonny sitt forslag er mer rettet for deg dersom du ønsker å ranke på de forkjellige produktsidene, og dra trafikk på denne måten.
 
Topp