Anadigme AS - noen erfaringer?

En tråd i 'Adwords' startet av Tonny Kluften, 6 Des 2017.

1. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Hei.
    Har noen av dere erfaringer eller kjennskap til Anadigme AS når det gjelder Adwords?

2. Marius_J

Marius_J Medlem

Har ingen kunnskap til de, men noe må de ha gjort riktig. Har en solid vekst siste 2 årene.

3. Tonny Kluften

Det betyr enten gode selgere eller gode resultater for kundene, eller begge deler.

4. Marius_J

Marius_J Medlem

Ja, går begge veier det der ;)

5. MariusA New Member

Hei Tonny,

Nå er jeg ganske så inhabil hva gjelder vår kunnskap på AdWords, men vi mener selv vi har en veldig god tilnærming og skaper i de fleste tilfeller gode resultater. Vi er også Google Premier Partner, som blant annet krever et visst krav til kvalitet.

Setter deg gjerne i kontakt med noen av kundene våre for å ta en prat om hvordan vi jobber og høre på deres erfaringer. Du kan også få lære litt mer om vår approach til AdWords og måten vi jobber på i et av våre gratis Google AdWords kurs. Ny dato er ikke satt enda, men det blir mot slutten av Q1 2018.
    Hvis du har noen flere spørsmål, ikke nøl med å sende oss en e-post til post@anadigme.no.

Med vennlig hilsen,
    Marius

6. Tonny Kluften

Hyggelig at du tar deg tid til å skrive her.

At det krever et visst krav til kvalitet for å bli Google Premier Partner er ikke det jeg har hørt, er det ikke bare omsetning som betyr noe? :)

7. MariusA New Member

Det er krav til omsetning, minimum 2 sertifisert personer og ifølge vår kontakt hos Google "..opprettholdt høy kvalitet over tid". Nøyaktig hva som er bakt inn i det er jeg usikker på, men noen krav til kvalitet ligger visstnok til grunn.

8. Marius_J

Marius_J Medlem

Hehe. For å bli Google partner trenger du en omstening på x antall kroner. Skal du bli premium så trenger du x antall ansatte eller personer som har tatt google sitt nettkurs.

@Tonny Kluften ? Hvorfor tar du ikke Google sitt nettkurs? Det er 100% gratis. Adwords, analytics. Hele pakken.

9. René Munthe Eik

René Munthe Eik Medlem

Noen som har tatt det? Hvor lang tid tar det, og hvor omfattende er det?

10. Marius_J

Marius_J Medlem

Hei. Er ikke så vanskelig og ta kurset selv. Hvor lang tid et tar vet jeg ikke ta alle er forskjellige. Men selve kurset til Adwords har du x antall minutter på å ta.

Alle kan bli Googlet partners, alle kan ta adwords kurset, alle kan ta analytics kurset.

11. Tonny Kluften

Takk for tipset Marius, når døgnet får 34 timer skal jeg gjøre det :D

12. Dan Åsen Hansen

Dan Åsen Hansen Medlem

13. Marius_J

Marius_J Medlem

Hehe. Du må gjerne ta kontakt med oss også om Adwords. Min kollega er kjempe flink. Ikke så fryktelig dyrt heller.
    Litt egen reklame ;)

Jeg skal ta kurset i Jula tenkte jeg ;)

Del denne siden