Analytics på skrivebordet

En tråd i 'Analytics' startet av Kenneth Dreyer, 30 Nov 2007.

1. Kenneth Dreyer

Kenneth Dreyer Well-Known Member

Analytics Reporting Suite

Kom over denne. Virker jo forsåvidt veldig spennende, men hvordan i alle dager installerer man den?

2. Ståle Medlem

Så spennende ut.

Innstaler denne:
    Adobe Labs - Downloads: Adobe AIR

Så laster du ned denne:

AboutNico Downloads

Og så er du igang. Jeg har nettopp gjort dette selv nå, så aner ikke om programmet faktisk fungerer:)

edit: Ok, testet noen minutter med en demo account nå, og det ser pent ut. Skulle ønsket å ha noe lignende for Adsense. :)

Sist redigert: 30 Nov 2007
  3. Mr Vest

Mr Vest Sjefen over alle sjefer!

Er dette noe som oppdaterer seg på fortløpende?

4. Knut

Knut Medlem

Har prøvd denne for en stund siden og for meg skapte den masse krøll etter en stund. Ble tildels vanskelig å åpne enkelte programmer, programmer hang seg eller lukket seg...

5. Mr Vest

Det er jo ikke akkurat god reklame, og det har en tendens til å kræsje systemet.. :p
    Når vi første er inne på "statistikk-greier" her, er det noen av dere som vet om noen programmer man kan installere for deretter å ha statistikken for alle domener samlet?
    Da mener jeg ikke noe script, men faktisk ett program jeg kunne installert på en maskin?

6. picxx Well-Known Member

unified stats?
    (og jommen er det ikke gratis åsså!)

7. Mr Vest

Nei fy flate.. Regner ikke med ett gratis alternativ for dette, men kjekt det vettu :)
    Jeg er igang og har nettopp lasta ned. Skal bli spennende å se åssen dette fungerer!

8. Mr Vest

Har fått tatt en titt på programmet, men gav det opp igjen med en gang...
    Jeg får ikke frem noen som helst statistikk for sidene mine. Jeg får bare frem statistikk på forkjellige affiliate-programmet mm.. Hvor mye jeg har tjent osv.

Jeg er mer av den typen, at når jeg ikke finner tingene med engang, så bare driter jeg i hele programmet. Litt lat kan man sikkert kalle det..

9. picxx Well-Known Member

Det er et sponsor stat program, og ikke noe som måler klikk/ctr på sidene dine. Om du ønsker det må du nok vente til at rubiconproject starter opp.

10. Mr Vest

Jeg var kun intressert i ett lite program som viser live-besøkstastistikk på sidene mine.. :p

11. picxx Well-Known Member

Serverlogg?

12. Mr Vest

Ja om du vil kalle det serverlogg så tror jeg det er det samme... Har vel egentlig bare aldri hørt noen kalle det serverlogg før..
    Ett eksempel på hva jeg mener er Google Analytics.. Jeg vil altså ha sånn ca noenlunde det Google Analytics gir meg av informasjon inn i ett lite program jeg enkelt kan installere på en pc...
    Ikke spør meg hvorfor jeg vil ha det... Det aner jeg ikke. Det er vel mest fordi jeg har en maskin her som bare står og sløver.. Tenkte den kunne bli brukt til ett eller annet, som f.eks å vise den samme informasjonen som Google Analytics live...

13. picxx Well-Known Member

Hva med å bruke den til P2P markedsføring?

14. Mr Vest

Det hørtes da litt intressant ut, hadde jeg bare hatt peiling på hva det var for noe.. Skal ta ett googlesøk etterpå og sjekke hva det er.. :p

15. picxx Well-Known Member

Del denne siden