Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Anbefaling av webhotell

sondreg

New Member
Hei,
fant ingen oppdaterte tråder om anbefaling av webhotell.

Er omtrent 10 år siden sist jeg hadde webhotell, da brukte jeg proisp.
Nå er det så mange forskjellige tilbydere at jeg ikke vet hvem jeg skal velge.

I hovedsak er jeg ute etter noe med god support, rask hastighet og mye båndbredde. Lagringsplass og båndbredde er kanskje det viktigste da jeg kommer til å laste opp en del fotografier (alt mellom 2-6mb per fil).


Og prisen kan gjerne være opp til 400 per mnd.
 

atLind

Member
Digger ProISP. Har vært kunde der i 10+ år.
God og personlig service, gode priser og gode tjenester. Anbefales! :)
 

barentshavet

Active Member
Hold deg unna Domeneshop som webhotell.
Jeg har de fleste domenene mine her, av tradisjonelle grunner, men ville gått for en annen leverandør når det kommer til webhotell.

Hvis du er opptatt av service ville jeg gått for Servetheworld. Har så bra erfaringer her med rask respons både i helger og sent på kvelden og jeg får stort sett hjelp utenom hva jeg kan forvente.

Eller som andre sier, ProISP er også et godt alternativ.
 
Jeg er svært godt fornøyd med Netbox i Oslo. De har god support og prisene syns jeg er helt greie. Ubegrenset trafikk, 50 Gb lagring til 140,- pr mnd
 

Stoppet

Banned
Jeg kjører proisp og cloudways. Klarer du deg greit på engelsk så er cloudways 10 ganger bedre enn proisp. Av de norske synes jeg proisp er best på support, syse på fart. Men sliter med administrasjonsopplegget til syse. Der er det bedre med proisp som kjører cpanel.

Vil du komunisere på norsk så er proisp best på service. Har fått hjelp langt utover forventningene der. På engelsk så er cloudways best. De er på 24/7/365 og de kan ordne koder i php filer og nesten hva du øsnsker. De er helt utrolige.
 

Steve Cash

Medlem
Det var jo en på forumet som lagde denne for en stund siden, jeg har ikke fulgt med på den fast, men kikker av og til. Akkurat nå starter ikke siden, jeg håper det er forbigående: http://webhotellene.tk/

Poenget med siden er altså å sammenligne pris, hastighet, lagringskapasitet og kanksje noen andre momenter jeg ikke husker akkurat nå. I alle fyller den etter min mening et behov. Hvis han som lagde den leser dette, kan vi jo få en kommentar om siden fortsatt er operativ.
 
Sist redigert:
Topp