Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Anbefaling for e-commerce system?

jagarock

Information Research & Analytics
Etter å ha laget eget system tenkte jeg at jeg ville prøve et ferdiglagd system for en ny butikk. Så trenger anbefaling for et e-commerce system, ala oscommerce/zencart og alle disse her.
Fint om du har innspill på de man burde holde seg unna også.

Det må være en grei sak å importere produktinfo/bilder fra en fil og ha støtte for flere språk.
 

jagarock

Information Research & Analytics
jeg har testa det som er mest pop for tia, prestashop.
gir meg masse bugs, (feil med norske priser, umulig å importere store mengder bilder og produkter på en gang, ingen muligheter for redigering av masse produkter samtidig)
og så er det de templatesene da som må være for den riktige versjonen.

nei. glem dette. jeg holdt på i hele gårnatt for å få det til, satt vel 10 timer i strekk, men det er alt for begrensa for mitt bruk. blir greiere for meg å heller legge til støtte for themes i mitt eget system.

kom en ting ut av denne tråden da. hvis du har avanserte behov, drit i prestashop.
 

Britta

stoffdronning
Jeg bruker zencart med fri template, men den ble så mye tilpasset mine behov at jeg likegodt kunne ha gitt oppdrag til å programmere en :-/

Min butikk driftes på norsk/engelsk/tysk, det går veldig greit, men siden det ikke var meg som satt det tekniske på plass, vet jeg ikke om det var problematisk eller ikke.

Jeg kan ikke se at du kan redigere mange produkter samtidig med ZenCart, jeg får det i hvert fall ikke til....

Hilsen, Britta
 
Topp