Kjapp og trygg hosting for Wordpress

anbefaling for regnskapsfører

hungpham

Medlem
Jeg har registrert et lite enk. i fjor. Jeg har begynt å ha inntekt i februar 2015. Nå tenker jeg å leie noen til å ta vare regnskap delen.
Ikke så mange fakturaer. Jeg tenker om å bruke Tripletex også. Det viktigste er å sette opp riktig skattesystemet i programvaren.

Noen anbefaling?
Tusen takk.
 

djorkaeph7

New Member
Du kan jo eventuelt begynne med å kikke gjennom listen vår over regnskapsførere i Norge. Der kan du sortere etter by dersom det er viktig, eller hvilke tjenester de utfører dersom du er på utkikk etter noe spesielt.

Dette er regnskapsførere/revisorer som har e-conomic som en av deres spesialiteter, men mange regnskapsførere bruker flere programmer til forskjellige kunder, så du vil nok også kunne finne noen som har kunnskap til det regnskapsprogrammet du velger å bruke.
 

Steve Cash

Medlem
Av praktiske hensyn bør du velge en regnskapfører som holder til i rimelig kjøreavstand fra deg, så jeg anbefaler at du undersøker i nærmiljøet, via lista nevnt ovenfor eller tilsvarende. Riktignok kan bilag sendes, men det er en fordel med personlige møter av og til. Dessuten må du møte regskapsføreren ansikt til ansikt første gang, regnskapskontorer er forpliktet til å sjekke at kunden er den han/hun gir seg ut for.

Når du finner noen kandidater får du heller spørre om de bruker Tripletex, hvis det er et poeng for deg. Hvorfor er det et poeng forresten, hvis en ekstern regnskapfører skal føre regnskapet? Hvis du tenker på å importere utående fakturaer, så er det ofte mulig på tvers av systemer, uten at jeg kjenner det systemet.

En annen tilnærming kan være at du ringer Tripletex og spør hvilke regnskapsførere i ditt nærmiljø som bruker deres system.
 
Topp