Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Anbefalt webhotell?

webmoney

Søkemotoroptimist
Jeg skal opprette nettsteder på ulike webhotell rundt omkring, og vil gjerne høre om det er spesielle webhotelltilbydere dere kan anbefale, eventuelt om det er noen man må holde seg langt unna. Webhotellet må støtte ASP eller PHP, ellers har jeg ingen krav.
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Jeg må legge til at jeg har ekstremt gode erfaringer med Domeneshop, men vil ha nettsidene mine på andre webhoteller i tillegg til Domeneshop.

Jeg kjøpte webhotell hos Surftown igår, og sliter litt.
 

Dre_C

Medlem
http://www.domener.biz
( Dette er min reseller link. ) Jeg har plassert noen domener her og har svært positive erfaringer. Jeg er nok innhabil til å uttale med, men vil anbefale deg å ta en titt på siden hvis du vurderer servere plassert i utlandet.
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Som en test har jeg kjøpt webhotellplass på følgende tre hoteller:
- surftown
- one.com
- web10.nu

Det ser ut som om disse er drevet av danske firmaer, og det skal bli spennende å se om det er noe support overhode.

Domenene skal nemlig administreres fra Domeneshop og navnetjenere skal defineres herfra.

Vel, vel. Vi får se om dette er lurt eller grusomt dumt. Billig er det i alle fall (150-300 kroner pr år pr webhotell).
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Jeg vil gjerne prøve noen norske webhotelleverandører også. Som altså har sine egne servere i Norge. Kom gjerne med tips.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Må si at jeg er alt annet enn glad i domeneshops "kontrollpanel" (fortjener omtrent ikke navnet), men bortsett fra det har jeg også stort sett gode erfaringer med dem.

Alt av web10, surftown og b-one-varianter har jeg gått lei av. Med en gang du får litt seriøs trafikk, så tupper de deg ut.

Dreamhost kjenner du sikkert til, de er veldig ålreite så lenge det ikke er alt for krevende sider du skal ha der. En jeg har hørt mye pent om, men ikke prøvd selv, er MediaTemple.
 

picxx

Well-Known Member
Seriøs hosting : isprime, natnet og phatservers. 100% gjennomført kvalitetsfirmaer.

budsjetthosting: dreamhost, servage og bluehost. (servage og dreamhost godtar adultsider, så serverne kan oppleve noe nedetid. Har hatt bluehost i 3 år, og de har fungert godt.

De tre du nevner har jeg faktisk ikke hørt noe annet enn negativ omtale om.
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Jeg hadde problemer med å definere navnetjenerne hos Surftown, og fikk rask service fra dem. Så Surftown får karakteren "bestått" av meg.
 

Harlem

Medlem
Har brukt Phatservers.com siden 2001! har innimellom prøvd andre steder, men dropper alltid ut etter kort tid og fortsetter kun hos Phatservers!

Kan egentlig ikke få roset dem nok, men at jeg har brukt dem siden 2001 uten opphold sier vell sitt!
 

Adrian

New Member
One.com har ihvertfall god support, får svar med en gang gjennom live chatten.
Men jevnt over får du jo hva du betaler for. Alle de tre du nevner er jo billigselskaper, og har vel fått mye negativ omtale.
Har brukt web10, men kuttet de fort ut (husker ikke hvorfor, men det var noe som ikke var som det skulle).
Har nå to nye sider som eg har opprettet hos One.com, support er ok, men det går visst ikke an å ha flere domener som peker mot et webhotel....
 

soundman

New Member
Hei

Jeg har hatt STW i snart over 3 år med 4 doemener. Min erfaring er bra oppetid og bra support.

De gangene det har vært mest nedetid er maks 1 dag og ja dette er mye men det var en hendelse ellers bra webhost synes jeg.
 
Topp