Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Anbefalte løsninger for FB-konkurranse?

n0stra

Medlem
Tenkte kjøre en konkurranse for å skaffe flere tilhengere på vår side og muligens også vårt nyhetsbrev.

Så for meg en løsning med å kjøre et script/en app integrert inn i facebooksiden som kjøres fra en ekstern server. Enten lage noe selv eller hvis man ikke ønsker å finne opp kruttet benytte seg av eksisterende enkle løsninger som man kan tilpasse.

Spørsmålet da er hvilke løsninger som er anbefalt? Som gir mye mulighet for tilpassning (visuelt) i tillegg til at de er stabile og ikke koster unødig mye.

Tenkte kjøre reise/spa for 2 personer med såpass stor verdi at folk flest i vår kundegruppe (kvinner 20-50) ble interessert. Usikker enda på hva som skal være kravet men tenkte en "skriv kort hvorfor du/dere fortjener denne turen) samt melde seg opp med navn, epost og telefon.

Det er vel slik jeg forstår det også fremdeles lov/mulig å legge denne løsningen slik at man må like siden for å få tilgang til å melde seg på?

Tar svært gjerne imot innspill og momenter jeg sikkert ikke har tenkt på.
 

Tony J

Alle skal få
"Det er vel slik jeg forstår det også fremdeles lov/mulig å legge denne løsningen slik at man må like siden for å få tilgang til å melde seg på?" -> Ja, dette kalles Fangate.

"Spørsmålet da er hvilke løsninger som er anbefalt? Som gir mye mulighet for tilpassning (visuelt) i tillegg til at de er stabile og ikke koster unødig mye. "
-> Du kan sjekke ut Fanbooster.no . Alternativt kan du outsource dette. For stabilitet kan du velge og be en freelancer installere dette på egne servere for stabilitet , bare husk og installer SSL (rapid er den billigste løsningen) på serveren som skal drifte konkurransen.

"Tenkte kjøre reise/spa for 2 personer med såpass stor verdi at folk flest i vår kundegruppe (kvinner 20-50) ble interessert. Usikker enda på hva som skal være kravet men tenkte en "skriv kort hvorfor du/dere fortjener denne turen) samt melde seg opp med navn, epost og telefon."
-> Høres bra ut. Du kan også legge med et "Nyhetsbrev" valg med mindre du skal også ha dette som et krav for å være med på konkurransen. Legg også til noe ala dette: "Har du venner eller familie som kanskje kunne tenke seg å vinne en spaferie? <insertdelknappher>.

Obs: Del, liker og andre basisfunksjoner for deltagelse er ikke tillatt, men dersom det er snakk om valgfritt hvor de selv bestemmer om de vil dele eller ikke er dette tillatt, men som sagt det kan ikke være et krav å dele konkurransen for deltagelse.

Jeg regner med de fleste har sett sider som blivakker, idar vollvik m.m komme med oppfordringer som "Del og lik dette dersom du kunne tenke deg ditt og datt". Det er spekulativt, men som sagt tillatt.

Mvh Tony
 
Topp