Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Android crap

looper

Medlem
Min kjære LG Optimus 2X har fått noe sykdom.
Ingen av appene fungerer, noe som er ganske kritisk grunnet mitt rykte på Wordfeud også er det kjekt å kunne lese mail i ny og ne.

Noen som har opplevd noe lignende?
 

i-net

Medlem
Har også LG optimus 2x, men har ikke opplevd det du skriver. Du kan jo prøve å tilbakestille telefonen til fabrikkstandard og prøve å legge inn ting på nytt. Men aner ikke. Generelt sett er det vel slik at jo mer man legger inn av apps, jo større er sjansen for at ting går til hel### .
 

Erlend

Medlem
Har aldri hatt problemer med min Samsung Galaxy S1, som jeg har hatt i nesten 2 år. Så at Android er crap, er jeg ikke enig i.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Litt ot, men det er en del som utvikler applikasjoner som gjennom middleware fungerer på både iphone, android, windows mobile og flere.

Lignende tråder er lett å finne som bytter ut hver 'Android' med 'iPhone' og 'iPhone' med 'Android' - fram til forrige innlegg ihvertfall ;)
 

looper

Medlem
Slapp av folks, er ikke det at Android er dritt, jeg er bare dritt lei av en android telefon som bugger hele tiden. Min samboer har en Iphone som hun aldri har problemer med så da går jeg nok for det.

Men Android kan jo være så mangt ;)
 

looper

Medlem
Med all din respekt så er vel LG Optimus 2X , eller var i hvertfall en av de beste telefonene på markedet før sommeren. Tror jeg betalte ca 4500,- kr for den....og ut i fra ytelse,osv så bør den kunne kjøre alt som er ;)
 
Topp