Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Angående fakturering

Jeg har startet opp et firma og skal begynne å fakturere mine første kunder.

Vet at regelverket er veldig strengt, men når det kommer til regnskap etc så skal det gå greit. Men er det noen som har en slags steg for steg guide til hvordan man kan fakturere kunden riktig? og hvor skal enkelt kunder føres i regnskapet?


Mvh
David
 
hei.

Prosjektet Meglerkontakt.no er nå ferdig, kampen mot meglerhusene ble for tøff og etter å ha gjort grundig reserch fant jeg ut at jeg som enkelt person ikke klarte å drifte dette konspetet.

Har gjort det om slik at meglerkontakt(akkurat ferdig utviklet, mangler å føre opp firmaer) skal brukes til å gjøre det enkelt å sende en henvendelse til flere på engang.

Man kan utifra område sende en henvendelse til f.eks bil,båt, bolig og aksjemeglere. Jeg ønsker å selge bilen min, sender da ut en henvendelse(kontakt form) og huker av de ulike firmaene i mitt område.

Har også startet opp et webfirma hvor jeg har et stort indisk firma i ryggen, webexpert.no heter vi.

Dette er noe som tar mye tid, og i tillegg til ferie og skole, så har egentlig ikke tid til å drifte meglerkontakt.no

Så dersom noen er lysten på å drifte meglerkontakt mot en god andel i prosjektet så kontakt meg på

david@meglerkontakt.no

Når det gjelder fakturaen så er det i forbindelse med å fakturere våre kunder i webexpert.no prosjektet.

Takk for svar.
 
Topp