Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Angivelige bilder av Samsung Galaxy S4 lekket

JoachimO

Medlem
Mange som venter på denne telefonen, så drister meg til å "spamme" litt :)

Det ser ut som katta er ute av sekken for Samsung etter at en del bilder ble lekket på et kinesisk diskusjonsforum for noen timer siden...

Bilder av Samsung Galaxy S4
 

Ole Avranden

utvandret
Håper Samsung har mot til å lage noe mer spenstig enn det der... HTC var forbilledlige med den nye One!

Har du noe spam om Nokia Lumia EOS? (Noe som er litt nyere enn at den blir lansert på MWC'13 ;) )
 

JoachimO

Medlem
Håper Samsung har mot til å lage noe mer spenstig enn det der... HTC var forbilledlige med den nye One!

Har du noe spam om Nokia Lumia EOS? (Noe som er litt nyere enn at den blir lansert på MWC'13 ;) )

Personlig regner jeg med S4 kommer til å ha samme designlinjer som S3, da Samsung ser ut til å ha fulgt samme linjer både med nylanserte Note 8.0 og Galaxy Fame/Galaxy Express.

Angående Lumia EOS er det fint lite håndfast der ute enda.
 

Ole Avranden

utvandret
Fanbois er interessert. Slike artikler i forkant og umiddelbart etter lansering, som ranker godt i Google, gir mye trafikk.
 

JoachimO

Medlem
Absolutt. Lanseringsvinduer fra de største produsentene er rimelig hektiske. Har vel doblet antall unike/dag i Mars sammenlignet med Februar etter å ha begynt å kjøre hardt på med S4-relaterte oppdateringer.

Som Ole sier, det sitter massevis av rabiate fanbois der ute som knapt klarer å vente til lanseringen og støvsuger nettet for rykter og informasjon konstant.
 

Ole Avranden

utvandret
Joda, det vet de Tonny. Men et fiks varer ikke lenge (syklusen på et år, er akkurat så lang at de virkningen fra forrige mobil rekker å gå over til abstinenser), så når ryktene om en ny modell svirrer - da hiver de seg på Google... Og ender opp hos JoachimO, hvor de kan se et teaserbilde. Og teases, det gjør dem... :rolleyes:
 

JoachimO

Medlem
Omentrent som Apple som lanserer en ny telefon med teknologi konkurrentene har hatt i to år og kaller den "Årets mest nyskapende produkt" :p

Siden det tross alt er samsung vi snakker om, så regner jeg med..

* plastic-fantastic
* et design bill gates kunne ha gjort bedre
* samsungs episke bloatware-tilnærming til software
* den nå kommer i 42" (men man får med bæremeis for å fremdeles kunne kalle den en "mobil")
 

Beergear.no

Medlem
Eneste jeg kan være enig med TorsteinO i her er at det følger med litt for mye bloatware.
Men det er ikke så store jobben å laste inn ny firmware så man får telefonen slik man ønsker.
Utseendet endrer jeg raskt med en "lommebok", Case eller annet om jeg ikke liker det.
Har man i det hele tatt en slik mulighet som å bytte firmware med iPhone?

Ellers syns jeg produktene til Samsung går Apple en høy gang på de aller fleste områder.
Jeg har en S2 (Snart på tide å bytte) kona har en S3, og guttungen har en iPhone 5.
Det siste forstår jeg forsåvidt ut i fra hans synspunkt, om jeg legger godviljen til :)
Alle vennene hans har det også. Derfor er det en del prog. de bruker som han også vil kunne bruke for å kommunisere med dem på samme "platform"
Også er den veldig enkel å bruke, og det skal mye til før det er noe som skjærer seg i og med at den er såpass låst.
Mulig jeg ikke vet om alle mulighetene med en iPhone. Vet man kan jailbreake den, men det er stort sett det jeg vet.

En telefon jeg virkelig har lyst til å ta en titt på før jeg bytter til ny tlf er den nye BlackBerry Z10
Personlig tror jeg denne kommer til å gjøre det svært bra, og at Apples glansdager er forbi.
Om de da ikke kommer med noe helt nytt som folk virkelig sperrer opp øynene over.

Har vanskelig for å se hvordan Apple skal klare å konkurrere med alle fordelene en Android telefon gir med sin nære tilknytning til Google, og alt tilbehør.
Pr i dag bruker både jeg og kona våre Android telefoner som fjernkontroll til en slik boks: Android mini PC, MiniX Neo X5
Noe som er en grunn til at jeg vil ha vanskeligheter med å forlate Android.
Skulle jeg ende opp med en BlackBerry får jeg bytte ut min iPad med et Android nettbrett for å styre boksen, og alt det andre som vil la seg styre i hjemmet med Android i de kommende årene.
 
Sist redigert:
Topp